"Miodobranie Kurpiowskie" wśród najlepszych produktów turystycznych
Miodobranie Kurpiowskie - coroczna największa impreza folklorystyczna w północno wschodniej polsce znalazła się wśród 23 najlepszych produktów turystycznych 2004 roku. Do konkursu organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną zgłoszonych zostało blisko 200 "produktów turystycznych" Wyróżnienie i dyplom odebrał Krzysztof Kozon - dyrektor Myszynieckiego Ośrodka Kultury i Sportu podczas inauguracji Miedzynarodowych Targów Turystycznych 23 września w Warszawie.
Miodobranie Kurpiowskie to impreza kurpiowska z 27 letnią tradycją. Festyn przyciąga z roku na rok coraz więcej odwiedzających.W tegorocznej edycji polanę w zawodziu koło Myszyńca odwiedziło blisko 20 tyś osób.Goście spragnieni kurpiowskiego folkloru przyjeżdżają nie tylko z regionu ale z kraju i z zagranicy. Główną atrakcją jest jak zwykle miód, jego przetwory, , wystepy ludowe, prezentacje kulturalne, pszczelarze. Patronem medialnym Miodobrania Kurpiowskiego jest co roku Radio Nadzieja 103,6 FM