Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.radionadzieja.pl

Udany tydzień łomżyńskich bibliotek

Konkursy czytelnicze, lekcje biblioteczne, wycieczki wprowadzające i kiermasz wycofanych książek i płyt analogowych – to wszystko działo się przez tydzień w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Łomży. W ramach Tygodnia Bibliotek łomżyńskie placówki odwiedziły setki mieszkańców miasta. Dużym zainteresowaniem cieszył się kiermasz książek i płyt. Biblioteka zarobiła 1 tys 116 zł i 30 gr. “Udało nam się sprzedać 474 książki, 170 płyt analogowych i wiele czasopism” - powiedziała dyr MBP w Łomży, Krystyna Sobocińska. Pieniądze będą przeznaczone na zakup nowych książek dla placówek bibliotecznych.


Biblioteka przygotowała też loterię fantową. Każdy los wygrywał – a wygrać można było książki, zabawki i upominki. Loteria nie spotkała się jednak z tak dużym zainteresowaniem, być może dlatego, że za książki czytelnicy płacili symboliczną złotówkę, za los musieli zapłacić 5 zł – mówi dyrektor. Jej zdaniem, zainteresowanie ofertą biblioteczną mogłoby być większe, gdyby nie ...pogoda. Krystyna Sobocińska zapowiada kontynuację kiermaszu i książkowej loterii.
W ramach “Tygodnia Bibliotek” ponad 100 osób wzięło udział w konkursach czytelniczych, a około 80-ciu wzięło udział w akcji głośnego czytania książek. Z amnestii w łomżyńskich placówkach bibliotecznych skorzystało 140-stu czytelników. Na antenie Radia Nadzieja w ramach konkursu “Wokół biblioteki” książki i niespodzianki przygotowane przez bibliotekę wygrało 14-stu słuchaczy.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę