Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 01 czerwca 2020 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi ze strony: www.radionadzieja.pl

Rośnie problem alkoholowy

O 85% wzrosła w 2004 roku liczba rodzin z problemem alkoholowym z Łomży korzystających z pomocy tutejszego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Z danych opublikowanych w projekcie Łomżyńskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2005 rok” wynika, że problem alkoholowy najczęściej występuje w rodzinach bezrobotnych. Przygotowujący ten dokument podają, że „można śmiało przyjąć że około 27.000 osób czyli 42% wszystkich mieszkańców Łomży – to grupa, w której występują problemy alkoholowe”. Problem uzależnień od alkoholu staje się coraz większy. Szacuje się, że w mieście jest od około 1270 do nawet ponad 1900 uzależnionych od alkoholu, a w rodzinach alkoholików wychowuje się około 3 tys. dzieci.

I choć te statystyki są przerażające, nie powinno być dla nikogo zaskoczeniem. W Łomży do alkoholu jest stosunkowo blisko. Jeden punkt sprzedaży napojów alkoholowych przypada na mniej niż 500 mieszkańców 0- wliczając w to niemowlęta, dzieci i abstynentów.
W całym 2004r. Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przeprowadziła kontrole w 58 punktach sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Łomży. W trzech przypadkach stwierdzono złamanie ustawy “ O wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi”. Konsekwencje poniósł tylko jeden z właścicieli tych punktów, który stracił koncesje na handel alkoholem.

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę