Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 23 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Za drogo, remontu nie będzie?

Główne zdjęcie
Skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego i ul. Sikorskiego

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - to fragment uzasadnienia unieważniającego przetarg na remont ul. Wojska Polskiego II etap, w którym jedyną ofertę złożyła firma BIK-Projekt z Łomży.

W postępowaniu przetargowym 12. sierpnia wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez firmę BIK-Projekt z Łomży na kwotę 3 828 369,51. Wartość zamówienia Ratusz szacował na 3 163 313,21 zł, z czego 1 602 708 zł miało pochodzić z subwencji ogólnej Ministerstwa Infrastruktury pozyskanej przez miasto. 

13. sierpnia Ratusz opublikował podpisaną przez wiceprezydenta Andrzeja Garlickiego informację, że: "cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a dodatkowo Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty".

Przypomnijmy, ulica Wojska Polskiego jest miejskim odcinkiem drogi krajowej nr 61 i jedną z najbardziej obciążonych ruchem ulic w mieście. Ma ponad 4 km długości i remontowana jest kawałkami. W ubiegłym roku prace prowadzono na odcinku o długości około 740 metrów, pomiędzy skrzyżowaniami z ulicami Polową i Sikorskiego. Wówczas remont kosztował ok. 7 i pół miliona złotych, a blisko 3 i pół miliona na to zadanie miasto otrzymało ze specjalnej rezerwy rządowej. Teraz prace miały obejmować ok. 300 metrów od skrzyżowania z ul. Sikorskiego w stronę Bawełny.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę