Centrala telefoniczna ratusza odmówiła posłuszeństwa
- Od samego rana mamy ten problem, ale jest to niezależne od naszych pracowników – potwierdza Grzegorz Daniluk, kierownik kancelarii prezydenta Łomży, niespodziewaną awarię telefonów UM, o co na forum portalu 4llomza.pl pytał Czytelnik Zdzicho, który napisał: „Nie mogę się dodzwonić do urzędu miejskiego... mój operator twierdzi, że u niego wszystko w porządku...Też tak macie?”.
Z redakcyjnego telefonu stacjonarnego również nie dodzwaniamy się w poniedziałek po południu do ratusza. Na szczęście, komórkę odbiera kierownik Daniluk. Tłumaczy, że centrala telefoniczna Urzędu Miejskiego jest w sieci, którą jajko operator zarządza Vectra. Kiedy pytamy o alternatywną formę kontaktu z wydziałami i sekretariatami ratusza, proponuje skorzystanie z poczty mailowej na stronie internetowej miasta. - Trzeba czekać, co możemy powiedzieć... – uspokaja kierownik Daniluk, dodając z nadzieją, że technicy operatora telefonicznego usuną awarię jeszcze dzisiaj. Więcej szczegółów i alternatywny kontakt, być może, poda sekretarz miasta Tamara Małachowska.
Na oficjalnej stronie ratuszowej pojawił się dopiero po godzinie 13. komunikat: „Informujemy, iż nastąpiła awaria centrali telefonicznej Urzędu Miejskiego w Łomży. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie stwierdzić, jak długo będzie trwało jej usuwanie. Za zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszamy”.
Mirosław R. Derewońko