Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@

Właściciel marki ŁOMŻA przeznaczy 2 miliony na walkę z koranowirusem

- Wspieram Polaków i przeznaczamy 2 miliony złotych na walkę z koranowirusem – zapowiada Van Pur S.A. To największa polska spółka piwowarska, producent marek takich jak Łomża, ale także Karpackie czy Cortes, która włącza się do walki z pandemią koronawirusa w Polsce. Pierwszy milion złotych przekaże na wsparcie szpitali w okolicach zakładów należących do grupy.

- Wyrażamy najwyższy szacunek dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy dzielnie walczą z zagrożeniem epidemicznym. Mając na uwadze bardzo trudną sytuacje, zdrowie naszych klientów, pracowników i ich rodzin podjęliśmy decyzje o przekazaniu 2 milionów złotych na pomoc szpitalom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom – mówi Jagoda Iwańczuk, prezes Van Pur S.A. 
Zarząd firmy podjął decyzje o przekazaniu 1 miliona złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących szpitali w okolicach zakładów należących do grupy. Kwota zasili środki służby zdrowia na zakup najważniejszego sprzętu medycznego, środków ochrony oraz wsparcie personelu.
Kolejny milion spółka chce przeznaczyć na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z rejonu podkarpacia, aby ograniczyć negatywne, ekonomiczne skutki pandemii. 
- W tym szczególnym momencie, każda pomoc, nawet ta najmniejsza będzie bardzo ważna. Naszymi działaniami chcielibyśmy zainspirować również innych, aby w ramach swoich możliwości wsparli polskich przedsiębiorców. Wierzymy, że razem, solidarnie możemy wiele – podkreśla prezes Van Pur S.A. 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę