Właściciel marki ŁOMŻA przeznaczy 2 miliony na walkę z koranowirusem
- Wspieram Polaków i przeznaczamy 2 miliony złotych na walkę z koranowirusem – zapowiada Van Pur S.A. To największa polska spółka piwowarska, producent marek takich jak Łomża, ale także Karpackie czy Cortes, która włącza się do walki z pandemią koronawirusa w Polsce. Pierwszy milion złotych przekaże na wsparcie szpitali w okolicach zakładów należących do grupy.
- Wyrażamy najwyższy szacunek dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy dzielnie walczą z zagrożeniem epidemicznym. Mając na uwadze bardzo trudną sytuacje, zdrowie naszych klientów, pracowników i ich rodzin podjęliśmy decyzje o przekazaniu 2 milionów złotych na pomoc szpitalom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom – mówi Jagoda Iwańczuk, prezes Van Pur S.A.
Zarząd firmy podjął decyzje o przekazaniu 1 miliona złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących szpitali w okolicach zakładów należących do grupy. Kwota zasili środki służby zdrowia na zakup najważniejszego sprzętu medycznego, środków ochrony oraz wsparcie personelu.
Kolejny milion spółka chce przeznaczyć na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z rejonu podkarpacia, aby ograniczyć negatywne, ekonomiczne skutki pandemii.
- W tym szczególnym momencie, każda pomoc, nawet ta najmniejsza będzie bardzo ważna. Naszymi działaniami chcielibyśmy zainspirować również innych, aby w ramach swoich możliwości wsparli polskich przedsiębiorców. Wierzymy, że razem, solidarnie możemy wiele – podkreśla prezes Van Pur S.A.