Ratusz zamknięty dla petentów
Od poniedziałku Urzędu Miejskiego w Łomży będzie nieczynny dla interesantów. Dotyczy to głównego budynku Ratusza przy Starym Rynku 14, jak również wszystkich wydziałów zamiejscowych, które znajdując się przy ul. Farnej, Polowej, Dwornej i Nowej. - Nie oznacza, że pracownicy nie będą wykonywali swoich obowiązków. Pracownicy będą realizowali wszystkie obowiązki, łącznie ze sprawami mieszkańców – tylko bez bezpośredniego kontaktu – podały władze miasta zaznaczając, że tak ma być do 25 marca, ale termin może być przedłużony.
Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie ich w zamkniętej kopercie do odpowiedniego pojemnika, umieszczonego w wejściu do urzędu. Prosimy, aby w celu ułatwienia kontaktu, na składanym dokumencie pozostawić numer telefonu.
Kontakt z urzędnikami możliwy będzie w godzinach pracy Urzędu (7:30-15:30) – telefonicznie (86 2156700), mailowo (ratusz@um.lomza.pl) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP.
Poczta tradycyjna będzie na bieżąco obsługiwana – korespondencja będzie przyjmowana wyłącznie za pośrednictwem operatora usług pocztowych – dokumenty należy wysłać pocztą, gdyż kancelaria Urzędu nie będzie przyjmowała interesantów. W przypadku kontaktu pocztowego prosimy również o podanie numeru telefonu kontaktowego.
W powyższym terminie nie będzie funkcjonowało Centrum Obsługi Mieszkańców poprzez bezpośredni kontakt: dotyczy rejestracji pojazdów, dowodów osobistych, ewidencji ludności, ewidencji działalności gospodarczej – sprawy merytoryczne (w COM) mogą być załatwiane zdalnie: telefon, mail, ePUAP.
W Urzędzie Stanu Cywilnego wizyta możliwa będzie tylko w przypadku rejestracji zgonów i urodzeń (wejście poprzez nową część Ratusza). Konieczność wizyty będzie weryfikował Strażnik Miejski po kontakcie z pracownikiem USC.