Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 04 grudnia 2024 napisz DONOS@

Długopisy reklamowe

Pomimo popularności notatników elektronicznych, smartfonów i innych baz danych jednym z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych gadżetów reklamowych są długopisy. Niezmiennie pozytywnie się kojarzą, są praktyczne i tanie, a różne technologie sprawiają, że mogą być bardzo designerskie, czym oczywiście będą przyciągać. W praktyce sprawdzają się w każdej sytuacji nie tylko w szkole czy biurze. Są nośnikiem marki, a wielu z nas się po prostu z nimi nie rozstaje, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będziemy chcieli zrobić notatkę czy też dostaniemy jakiś dokument do podpisania.

  1. Zainwestuj w reklamę
  2. Mała skuteczna reklama
  3. Nowoczesność kontra tradycja

Zainwestuj w reklamę

Różnego rodzaju długopisy reklamowe są chętnie wykorzystywane przez firmy, samorządy, realizatorów projektów czy też organizacje pozarządowe. To praktyczny i estetyczny dodatek, który buduje bardzo pozytywne skojarzenia z marką lub wydarzeniem i co istotne, nawet jeśli otrzymamy ich kilka, to i tak nowy w kolekcji się przyda. Długopisy to swoiste minibanery, które sprawiają, że nasz firma, produkt, inicjatywa docierają do większej ilości odbiorców. To doskonała wizytówka, o ile oczywiście wykonana jest z dobrej jakości materiałów ze szczególnym zwróceniem uwagi na atrakcyjny projekt graficzny.

Mała skuteczna reklama

Inwestycja w długopisy z nadrukiem może zwrócić się bardzo szybko, ponieważ jest to gadżet niemalże codzienny, a na szkoleniach czy konferencjach jest wykorzystywany bardzo intensywnie. Dobrze by było, gdyby taka swoista reklama firmy wyróżniała się spośród innych, a sam długopis zaskakiwał wzornictwem, kolorystyką, sposobem naniesienia logo lub też hasła. Popularne są również atrakcyjne materiały, które niekoniecznie wiążą się tylko i wyłącznie z artykułami papierniczymi. Sam długopis jest również gadżetem trwałym, o ile go nie zgubimy lub ktoś życzliwy po prostu go sobie nie pożyczy. To oczywiście z punktu widzenia marketingu ma również same plusy.

Nowoczesność kontra tradycja

Tak jak ebooki nie wyprą z rynku tradycyjnej książki, tak samo jeszcze bardzo długo będą nam towarzyszyć długopisy i inne artykuły piśmiennicze. Lubimy ręczne notatki, a mniejsze i większe elementy są wykorzystywane na każdym kroku. Modne długopisy firmowe mogą być wykonane z metalu, papieru, czy plastiku, a nawet z korka i innych ekologicznych materiałów. To także ten wybór będzie stanowić o idei naszej marki. Jeśli twoim hasłem jest dbanie o środowisko naturalne, to konsekwentnie wybieraj materiały z recyclingu. Jeśli zależy ci na biznesowych klientach, postaw na ekskluzywne gadżety.

tekst płatny


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę