„Łomża” wróci na imprezy Łomży
Dni Miasta w czerwcu, Gościniec Łomżyński w sierpniu i jeszcze jedna impreza w ramach łomżyńskich wakacji. Na trzech dużych miejskich imprezach w 2020 roku ma być piwo Łomża. O zacieśnieniu współpracy z właścicielem marki „Łomża” poinformował prezydent Mariusz Chrzanowski i Michał Szabłowski dyrektor Browaru Łomża należącego dziś do firmy Van Pur.
W 2017 roku władze miasta wprowadziły politykę miejskich imprez bez alkoholu.
- To nie jest zakaz, tylko brak przyzwolenia na sprzedaż alkoholu podczas imprez organizowanych przez miasto - tłumaczy wówczas prezydent Mariusz Chrzanowski. - Chcemy promować katalog wartości i wzorców wychowawczych. Nie możemy więc się zgodzić się na to, żeby obok rozdawanej waty dla najmłodszych był spożywany alkohol - dodawał.
Prezydent najwyraźniej zmienił zdanie. Piwo było już dostępne na tegorocznym Gościńcu Łomżyński, ale nie była to marka Łomża. Zgodnie z zapowiedzią w przyszłym roku „Łomża” ma być na największych imprezach organizowanych przez Łomżę.
- Cieszy, że firma która w nazwie ma Łomża, firma która w pewien sposób utożsamiana jest z naszym miastem, widzi potrzebę tego, żeby wspierać inicjatywy miejskie. Jesteśmy po wstępnych rozmowach i te przedstawione propozycje przez Browar Łomża są naprawdę imponujące – mówił prezydent Chrzanowski, dodając, że są wstępne deklaracje zaangażowania się w Dni Miasta, Gościniec Łomżyński i „również myślimy nad imprezą plenerową”.
- W imieniu firmy Van Pur chcę potwierdzić słowa, które przed chwilą słyszeliśmy o zaangażowaniu firmy, zaangażowaniu działu marketing w promowaniu marki Łomża, która jest marką wiodącą firmy. Przez to chcemy promować również nasze miasto, rozwijać naszą współpracę - mówił Michał Szabłowski dyrektor Browaru Łomża. - Jesteśmy w pełni zaangażowani i deklarujemy nasza obecność na rynku miejskim, okolicznym z pełnym wsparciem z naszej strony.