Piątuś radę da? OSM Piątnica chce zdobyć serca małych Polaków
Piątuś to jogurt z Piątnicy stworzony specjalnie dla dzieci. OSM Piątnica rozpoczęła kampanię reklamową tych jogurtów. Bohaterem jest żyjący w okolicach Piątnicy łoś o imieniu Piątuś, który niedawno pojawił się na opakowaniach produktów, a teraz w filmiku odkrywa, że chociaż nie umie wspinać się po drzewach ani latać, to świetnie pływa i nurkuje. Kampania obejmuje emisję spotów w telewizji oraz pre-rolle na Youtube, od 8 listopada będą emitowane także w kinach w całej Polsce.
W ładnie zrobionym spocie reklamowym pokazano, jak łoś Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora. W ten sposób OSM Piątnica chce przekonać, że nie trzeba być we wszystkim najlepszym bo nie wszystko musi się udawać. Jedne rzeczy można robić lepiej, inne trochę gorzej. Piątuś zachęca do odkrywania swoich mocnych stron namawiając: „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”.
Jogurt Piątuś to najnowsza propozycja OSM Piątnica. Jego bazą są wysokiej jakości mleko, żywe kultury bakterii jogurtowych i przetarte owoce. Dostępne są smaki: jagodowy, malinowy, bananowy, truskawkowy i waniliowy, w którym – jak podkreśla producent – jest naturalna mielona laska wanilii. Wyprodukowany został z mleka od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów (GMO).