Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 21 listopada 2024 napisz DONOS@
BIP Moodle Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek Rozwoju Edukacji Biblioteka Pedagogiczna w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku UM Łomża Miejska Biblioteka Pupliczna

Sonda

Wszystkich głosów 5911

Czy potrzebne są w szkole dni kultury uczniowskiej.


Jak nie czytam, jak czytam

14 czerwca społeczność Ekonomika wzięła udział w drugiej edycji ogólnopolskiej akcji „ Jak nie czytam, jak czytam”. Przez godzinę lekcyjną na placu szkolnym czytano książki. W trakcie spotkania wyróżniono uczniów, którzy przeczytali najwięcej książek.

 

Są to:

Luiza Drężek- klasa 2TCR

Julita Gardocka- klasa 2 TCR

Kamila Jankowska- klasa 3 TR

Wśród pracowników szkoły najwięcej książek w tym roku szkolnym przeczytał Pan Andrzej Drozdowski.

Nagrody  otrzymali również zwycięzcy konkursu „ Z Panem Tadeuszem za pan brat”: Agata Januszewska i Paulina Banachowska z klasy 2 TB. Nagrodzonym gratulujemy.

Wszyscy uczestnicy mogli otrzymać okolicznościową naklejkę  oraz zakładkę.

Godzina z książką jest dobrą promocją czytania  wśród uczniów, inicjuje modę na czytanie oraz wspiera młodzież aktywną czytelniczo.

opr. I. Listowska

Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Elżbieta Szleszyńska
cz, 29 czerwca 2017 09:30
Data ostatniej edycji: nie, 29 października 2017 09:00:48

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę