Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@
BIP Moodle Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek Rozwoju Edukacji Biblioteka Pedagogiczna w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku UM Łomża Miejska Biblioteka Pupliczna

Sonda

Wszystkich głosów 5911

Czy potrzebne są w szkole dni kultury uczniowskiej.


XXIV edycja Ogólnopolskiej Olimpiady Promocji Zdrowego Stylu Życia

17 listopada br. odbył się w szkolny etap XXIV edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Promocji Zdrowego Stylu Życia organizowanej przez Polski Czerwony Krzyż. Konkurs ten ma na celu kształtowanie wśród uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych postaw i zachowań prozdrowotnych oraz inicjowanie i realizowanie przez młodzież działań promujących zdrowie w lokalnych społecznościach.

W pierwszym etapie zmagań konkursowych, 30 uczniów naszej szkoły rozwiązywało test, składający się z 20 pytań. Zwycięzcami zostali: Natalia Sieniawska (kl. IV TA), Monika Wiernicka (kl. II TR) oraz Rafał Kadłubowski (kl. III TC). Ponieważ osoby te uzyskały identyczną liczbę punktów, konieczne było przeprowadzenie tzw. "dogrywki".


Natalia, Monika i Rafał pisali kolejny test 18 listopada br. Tym razem odpowiadali na 40 pytań sprawdzających ich wiedzę z dziedziny szeroko pojętej promocji zdrowia. Najlepszy okazał się Rafał Kadłubowski i to on będzie reprezentował naszą szkołę w etapie rejonowym Olimpiady już 11 grudnia 2015 r.

Serdecznie gratulujemy!

Magdalena Karwowska
śr, 18 listopada 2015 14:50
Data ostatniej edycji: śr, 18 listopada 2015 15:07:35

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę