Seminarium naukowe w Ekonomiku
W dniu 11 maja 2014r. w Zespole Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 w Łomży odbyło się seminarium naukowe zorganizowane przez Łomżyńskie Towarzystwo Naukowe im. Wagów, Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku i ZSEiO nr 6 w Łomży. Moderatorem seminarium p.t. "Marketing jako czynnik sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa" był prof. dr hab. Henryk Wnorowski, dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz Prezes Zarządu Łomżyńskiego Towarzystwa Naukowego im. Wagów.
W spotkaniu naukowym udział wzięli nauczyciele i uczniowie Ekonomika, dyrektorzy banków, członkowie ŁTN im. Wagów i zaproszeni goście. Referaty naukowe dotyczące marketingu w działalności gospodarczej, globalizacji i turbalentnego otoczenia, w którym działają przedsiębiorstwa wygłosili pracownicy naukowi Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku:
1. "Gdzie poszukiwać atutów marketingu" - prof. dr hab. Henryk Wnorowski, Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku,
2. "Marketing. Zrównoważony rozwój. Globalizacja" - prof. dr hab. Andrzej Bocian, Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku,
3. "Czynienie otoczenia biznesu przyjaznym przedsiębiorstwom, warunkiem sprawności gospodarowania" - dr Antoni Chojnowski, Wiceprezes Zarządu PPB "PREFBET" Spółka z.o.o w Śniadowie,
W drugiej części spotkania organizatorzy, zaproszeni goście i młodzież dyskutowali o marketingu i jego wpływie na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw.
Profesor Henryk Wnorowski podziękował serdecznie wszystkim uczestnikom seminarium za udział i wręczył swoją publikację
"Podatek akcyzowy od wyrobów spirytusowych w Polsce".
Michał Bąkowski