Monika Żochowska z Drozdowa w reality show Polsatu
Przedsiębiorcza warszawianka to matka, żona, bizneswoman i miłośniczka egzotycznych podroży – tak o Monice Żochowskiej, absolwentce Szkoły Podstawowej w Drozdowie i I LO w Łomży pisze „Shownews”. Przedsiębiorcza drozdowianka stworzyła rękawicę do demakijażu z mikrowłoskami i w 2011 r. założyła z koleżanką Ewą Dudzic firmę. Dzięki pracowitości, powodzeniu w interesach, inteligencji i urodzie jest jedną z 7 bohaterek nowego programu „The Real Housewives Warszawa”.
„The Real Housewives Warszawa” będzie jesienią nowym reality show w Polsce. Przygotowuje go Polsat, w nawiązaniu do amerykańskiego formatu, popularnego w USA. Telewidzowie od ponad 15 lat poznają luksusowe życie gospodyń domowych z wielkich miast, które od szarych śmiertelniczek odróżniają co najmniej 3 cechy: ambicja, zamożność i pragnienie sławy. „Shownews” zacytował wypowiedź Edwarda Miszczaka, dyrektora programowego stacji, że uczestniczki to nietuzinkowe i mocne osobowości. - Zobaczymy, gdzie mieszkają, dowiemy się, jak doszły do swoich fortun, jak wygląda ich luksusowa codzienność - wyjawił Pan Edward.
„Gazeta” podała, że prowadzącym ma być Krzysztof Ibisz. W programie będzie poruszana tematyka, np. rodziny, lojalności i przyjaźni. - Będziemy świadkami ich wspólnych spotkań, zobaczymy, jakie relacje nawiązują się między nimi, i przekonamy się, czy w świecie wielkich pieniędzy jest miejsce na takie sentymenty – uchylił rąbka rozrywkowej tajemnicy. Sama zainteresowana zwyciężczyni castingu na „żonę Warszawy” napisała na profilu na początku słonecznego i ciepłego lipca: „Piekło zamarzło. It’s official... biorę udział w reality show The Real Housewives of Warsaw. Kto będzie oglądał? Trzymajcie za mnie kciuki”.
Szczęśliwa żona, matka i ambasadorka
Monika Żochowska w Akademii Łomżyńskiej (dawna PWSIiP) mówiła 5 lat temu, że ich wspólna Firma Phenicoptere wysyłała do ponad 60 krajów świata rękawice i szmatki do demakijażu oka, twarzy, peelingu, masażu, tonizacji. Przedsiębiorstwo założyła z koleżanką ze studiów, z Janowa Lubelskiego, gdzie mieścił się zakład produkcyjny. - Stworzyłyśmy produkt Glov dla siebie: nie lubiłyśmy demakijażu, jak nie lubią kobiety na całym świecie, niezależnie od kraju, rasy, religii. Jak twierdzi Robert Choiński z „Shownews”, uczestniczka to „dobrze znana na warszawskich salonach bizneswoman”. Jej mąż Alex Gryn działa w sektorze kryptowalut i gier wideo. Mają synka 2-latka. Monika Żochowska została też 5 lat temu Ambasadorem Ziemi Łomżyńskiej w konkursie „Anioły biznesu”, zorganizowanym przez Miasto Łomża, Starostwo Powiatowe i Powiatowy Urząd Pracy.
W programie z naszą Moniką znad Narwi mogą rywalizować o sympatię widzów, m.in. Angelika Szubierajska, prowadząca Hotel Mazurski Raj, i Sara Koślińska z listy „30 under 30” wg „Forbes”. Magazyn – jak podał „Shownews” - wyliczył przychody firmy Moniki Żochowskiej na 11 mln zł. Jak pisaliśmy w relacji 4lomza.pl z uroczystości nadania sztandaru i patrona Szkole Podstawowej w Drozdowie, 2. czerwca 2023 r. szefowa Firmy Phenicoptere, od 8 lat produkującej produkty z serii Glov, odwiedziła swoją pierwszą Alma Mater, wysławiając tę Szkołę i deklarując chęć współpracy.
Mirosław R. Derewońko
tel. red. 696 145 146
Chusteczka Glov i kariera w biznesie Moniki Żochowskiej
Dzień Kobiet pracowitych, odważnych i przedsiębiorczych