Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 30 listopada 2024 napisz DONOS@

Rekrutacja na studia

Główne zdjęcie
PWSIiP w Łomży

- Zainteresowanie naszymi studiami jest większe niż w latach poprzednich – mówi Marta Biedrzycka z Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. W tym roku uczelnia prowadzi nabór na 12 kierunków studiów licencjackich i 5 magisterskich, przy czym 3 z nich to studia II stopnia. Najpopularniejsze są administracja, informatyka, fizjoterapia, kosmetologia oraz nowy kierunek pedagogika.

Łomżyńska „państwówka” od października zacznie swój 15 rok studiów. Uczelnia z roku na rok oferuje coraz więcej możliwości kształcenia się. Od października po raz pierwszy ruszą w niej studia I stopnia na kierunku pedagogika. Przyszli studenci do wyboru mają dwie specjalizacje: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz doradztwo zawodowe i edukacyjne.  Marta Biedrzycka podaje, że nowy kierunek studiów cieszy się dużym powodzeniem. Dotychczas wpłynęło już ponad 50 podań. Tak dobre wyniki ma jeszcze tylko kilka „startych” kierunków m.in  administracja, informatyka, fizjoterapia i kosmetologia.
- Sporo chętnych jest na wychowanie fizyczne. W ubiegłym roku nabór był słabszy, ale teraz jest już ok. 30 podań – mówi Biedrzycka podkreślając, że pierwszy etap naboru będzie prowadzony w łomżyńskiej „państwówce” do pierwszych dni sierpnia. - Na dziś  mamy złożonych niemal 600 podań na studia dzienne i ok. 230 na studia zaoczne. To, jak na ten etap naboru dobre wyniki – dodaje przypominając, że w poprzednich latach studia w PSWIiP w Łomży rozpoczynało od 600 do 800 studentów pierwszego roku.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę