Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 23 listopada 2024 napisz DONOS@

Królowa piękności juwenaliów

Główne zdjęcie
Fot. Paweł Wądołowski

Izabela Cimochowska zdobyła tytuł miss PWSIiP i Galerii Veneda podczas pierwszego dnia juwenaliów. Studentka II roku kierunku praca socjalna była jedną z faworytek konkursu, jednak konkurencję miała sporą, zwłaszcza ze strony studiującej rok wyżej koleżanki Eweliny Bzury, która zdobyła tytuły I vice miss, miss ŁKS 1926 i miss publiczności. – Nie uważałam się za faworytkę, ale nie ukrywam, że bardzo się cieszę z wygranej! – mówi Izabela Cimochowska. – Wystartowałam w konkursie, bo pewnego razu na imprezie, razem z koleżankami, postanowiłyśmy, że weźmiemy w nim udział – dla świetnej zabawy!

Dobrej zabawy podczas poniedziałkowej imprezy inaugurującej Tydzień Kultury Studenckiej  nie brakowało. Zadbali o to występujący w roli konferansjerów Jakub Rutka i Staszek Orłowski z kabaretu Szuje, zapełniający też skeczami i piosenkami przerwy, w czasie których kandydatki do tytułu najpiękniejszej studentki PWSIiP zmieniały stroje. Dziewczęta miały łącznie cztery wyjścia na scenę w różnych odsłonach, z których publiczności najbardziej spodobały się te w sukniach ślubnych i najnowszych koszulkach ŁKS 1926 Łomża.
– Każda dziewczyna lubi się przebierać w różne stroje, szczególnie w suknie ślubne – podkreśla Izabela Cimochowska. – Sprawiło nam to mnóstwo frajdy i dzięki temu zabawa była jeszcze fajniejsza!
10 uczestniczek konkursu – jedna wycofała się w ostatniej chwili – musiało też wykazać się umiejętnościami tanecznymi w układzie choreograficznym, przygotowanym specjalnie dla nich przez Adriannę Rajkowską z B.K. Step oraz odpowiedzieć na pytania. Tu zdecydowana większość z nich wykazała się nie tylko wiedzą, ale też refleksem i elokwencją, a najżywsze reakcje widzów wywoływały prawidłowe odpowiedzi  na pytania dotyczące łomżyńskiego klubu. Dlatego też bardzo liczne w tym roku jury, w którym zasiedli, m.in. prezydent Łomży Mieczysław Czerniawski, rektor PWSIiP dr hab. Robert Charmas oraz inni przedstawiciele uczelni i sponsorów juwenaliów, miało wyjątkowo trudne zadanie. Ostatecznie zwyciężyła Izabela Cimochowska, a koronę najpiękniejszej odebrała z rąk Małgorzaty Bargielskiej, ubiegłorocznej i zarazem pierwszej miss w historii Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. Ewelina Bzura musiała się zadowolić tytułem I vice miss, została też jednak miss ŁKS 1926 i została nagrodzona w plebiscycie publiczności. 
II vice miss została studentka I roku administracji Dorota Modzelewska, zaś fotografowie docenili urodę i fotogeniczność Pauliny Nowakowskiej, również studentki I roku, ale filologii angielskiej z technologią informacyjną. 
– Wystartowaliśmy z dużą i fajną imprezą – ocenia wybory miss i początek juwenaliów Sebastian Chrzanowski, przewodniczący Samorządu Studenckiego PWSIiP. – Chcemy pokazać mieszkańcom Łomży, że też potrafimy fajnie się bawić, również z ich udziałem. Dlatego od wtorku zaplanowaliśmy codziennie kolejne imprezy w Galerii Veneda: wspólne gotowanie i pokaz kuchni molekularnej, prezentację wszystkich instytutów i działalności uczelni oraz występy łomżyńskich tancerzy z B.K. Step i hip-hopowców Ftz & Baks. 
A w piątek czeka nas wielki koncertowy finał przy Akademickiej 14 – wstęp jest darmowy, a zagrają znakomite zespoły, jak Boys, After Party, Freakin Rudeboys czy Letni Chamski Podryw.

Wojciech Chamryk

Foto: Fot. Paweł Wądołowski
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto: Fot. Paweł Wądołowski

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę