Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Matura 2007

95% maturzystów z powiatu grajewskiego, 94% z powiatu zambrowskiego, 92 % z Łomży, 87% z powiatu kolneńskiego i 63% z powiatu łomżyńskiego otrzyma świadectwa maturalne – wynika z danych Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży. Maturzyści dziś poznają wyniki pisanych egzaminów.

Z danych OKE wynika, że najlepiej matura poszła uczniom liceów ogólnokształcących. W tego typach szkół świadectwa w skali województwa podlaskiego otrzyma 97% osób przystępujących do egzaminu. Słabiej poszły egzaminu uczniom liceów profilowanych i techników. Tu na świadectwa maturalne może liczyć 84% z nich. Najgorsze wyniki zanotowano natomiast w szkołach uzupełniających. W takich liceach maturę zdało 69% przystępujących do niej uczniów, a w technikach uzupełniających tylko 56%.

Najsłabiej matura wypadła z geografii. Okazuje się, że średni wynik na maturze z tego przedmiotu wynosił 39% wśród zdających część podstawową i 58% wśród tych zdających egzamin rozszerzony. Tylko nieco lepiej wypała matura z wiedzy o społeczeństwie i historii. W przypadku WOS maturzyści osiągali wyniki odpowiednio 47% i 55%, a z historii 55% i 52%.

Ogólnie okazuje się, że maturzyści którzy pisali część rozszerzoną egzaminu uzyskiwali lepsze wyniki niż ci piszący część podstawową.  Z języka polskiego na poziomie rozszerzonym średnio maturzyści uzyskiwali 77 % punktów, a na podstawowym – 52 %. Podobna tendencja utrzymuje się w wynikach również w przypadku wyników np. z języka  angielskiego, matematyki i biologii. Wyjątkiem od tej zasady jest tylko historia

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę