Łomżyńscy pocztowcy w walce o większe pensje gotowi są nawet na strajk. Tak wynika z przeprowadzonego referendum zakładowego. Zorganizowała go zakładowa NSZZ „Solidarność” po tym jak fiaskiem zakończyły się negocjacje zarządu Poczty Polskiej z przedstawicielami centrali tego związku. Czy do strajku generalnego dojdzie zależy jeszcze od wyników rozmów z zarządem spółki, ale na strajk jesteśmy gotowi podkreśla Paweł Zaremba – szef komisji zakładowej NSZZ Solidarność w łomżyńskiej poczcie.
Pytanie referendalne było proste: Czy jesteś za przeprowadzeniem akcji strajkowej?. Tak odpowiedział większość pocztowców z Łomży i placówek pocztowych na terenie powiatów grajewskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, wysokomazowieckiego i zambrowskiego. Mogło głosować 580 osób pracujących na poczcie, ale w referendum wzięło udział 375 z nich. - Referendum jest ważne - podkreśla Paweł Zaremba. - Tylko 33 pracowników opowiedziało się przeciwko strajkowi, a zdecydowana większość była za – dodaje. Choć pocztowcy są zdeterminowani, do strajku na pewno nie dojdzie przez świętami Bożego Narodzenia.
Dodajmy że po listopadowych akcjach protestacyjnych zarząd Poczty Polskiej zgodził się na podwyżki i podpisał porozumienie z większością działających na poczcie organizacji związkowych. Solidarność uznała, że wynegocjowane warunki nie są satysfakcjonujące i dalej walczy o większe pieniądze dla listonoszy.
W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.
W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
Analityki ruchu na naszych serwisach
Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
Personalizowania reklam
Korzystania z wtyczek społecznościowych
Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).
W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.