czwartek, 17 października 2019 napisz DONOS@

Prezydent Brzeziński

Jerzy Brzeziński (ChRS) ponownie wygrał wybory prezydenckie w Łomży. W dogrywce wyborczej wyraźnie pokonał Lecha Antoniego Kołakowskiego (PiS). Za ponownym wyborem Brzezińskiego na urząd prezydenta Łomży zagłosowało o ponad 2 tysiące więcej łomżan niż oddało swój głos na Kołakowskiego.

Jerzy Brzeziński prezydent Łomży i Marcin Sroczyński z-ca
Jerzy Brzeziński prezydent Łomży i Marcin Sroczyński z-ca

W pierwszej turze wyborów (12 listopada) Brzeziński zdobył najwięcej głosów z siedmiorga kandydatów ubiegających się o fotel prezydenta Łomży.  Poparło go wówczas 5478 łomżan. Na drugim miejscu w tej rywalizacji uplasował się Lecha Antoni Kołakowski, który zdobył 4865 głosów mieszkańców Łomży.

W wyborczej dogrywce kolejność pozostała taka sama, ale znacznie wzrosła różnica zdobytych głosów poparcia przez kandydatów. Teraz wyniosła ona dokładnie 2136 głosów.
Jerzego Brzezińskiego poparło 7952 wyborców, a Lecha Kołakowskiego 5816. Frekwencja wyborcza w II turze w Łomzy wyniosła 27,9 procent.

Nowy „stary” prezydent Łomży podobnie jak przed czterema laty raczej nie powinien liczyć na silne oparcia w Radzie Miasta. Tylko jeden przedstawiciel ChRS-u czyli prezydenckiego komitetu wyborczego został radnym. Co prawda za Brzezińskim staną jeszcze radni z Samorządowego Porozumienia Łomży, ale i te pięć mandatów także nie daje przewagi w 23 osobowej Radzie Miasta.

191007024330.png

 
180410021817.gif
190904015236.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę