wtorek, 22 października 2019 napisz DONOS@

Idą łeb w łeb?

Wyjątkowo wyrównaną walkę o fotel prezydenta Łomży wróżą socjologowie. Jak podała TVP Białystok powołując się na wyniki ostatniego przed wyborami sondażu Centrum Badań Społeczno-Marketingowych ViRTU działającego przy Instytucie Socjologii Uniwersytetu w Białymstoku różnica pomiędzy kandydatami wynosi pół procenta.

Jerzy Brzeziński i Lech Antoni Kołakowski kandydaci na fotel prezydenta Łomży
Jerzy Brzeziński i Lech Antoni Kołakowski kandydaci na fotel prezydenta Łomży
Na kilka dni przed prezydencką dogrywką ViRTU zapytał 300 łomżan na którego z kandydatów oddadzą swój głos. Jerzego Brzezińskiego z Chrześcijańskiego Ruchu Samorządowego ponownie w fotelu prezydenta miasta widzi 50,3 procent badanych, a 49,7 procent zapytanych o to łomżan chciałoby, żeby zastąpił go na tym stanowisku Lech Kołakowski z Prawa i Sprawiedliwość.
Oznacza to, że za Brzezińskim opowiedziało się 151 respondentów, a za Kołakowskim 149.

Warto dodać, że taki sam sondaż przeprowadzony przed pierwszą tura wyborów prezydenckich wróżył ogromna przewagę Brzezińskiego nad kontrkandydatami. Wówczas wskazywano, że na urzędującego prezydenta miasta chce głosować aż 41,9% badanych, a Kołakowskiego zaledwie 18,7%. Wynik I tury wyborów okazał się jednak zgoła różny od wyników tego sondażu. Na Jerzego Brzezińskiego zagłosowało 27,92% a Lecha Antoniego Kołakowskiego 24,80% mieszkań Łomży.

 
190904015236.gif
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę