sobota, 19 października 2019 napisz DONOS@

Wyniki wyborów w Łomży

Do drugiej tury wyborów prezydenckich w Łomży przechodzi Jerzy Brzeziński i Lech Antoni Kołakowski. W wyborach do Rady Miasta wygrało PiS przez komitetami lokalnymi: Samorządowym Porozumieniem Łomży i Solidarną Łomżą. Platforma Obywatelska zajęła dopiero czwarte miejsce. Frekwencja wyborcza w Łomży wyniosła 40.79%

Wyniki glosowania łomżan na prezydenta
1. Jerzy Brzeziński  - 5478 głosów - 27,92%
2. Lech Antoni Kołakowski 4865 - głosów - 24,8%
3. Maciej Głaz 3045 – głosów
4. Jan Bajno 2936  - głosów
5. Ludwik Zalewski – 1514 głosów
6. Krystyna Hoffman – 1250 głosów
7. Eugeniusz Ochryciuk – 530 głosów

Wyniki wyborów do Rady Miasta
PiS  -  4805 głosów
SPŁ – 3746 głosów
SŁ – 2842 głosy
PO – 2799 głosów
ChRS – 1695 głosów
ŁPR – 1364 głosów

Wybrani Radni Łomży

  1. Jan Bajno (SŁ)
  2. Alicja Bandzul (PiS)
  3. Paweł Borkowski (PiS)
  4. Maciej Borysewicz (PO)
  5. Jerzy Brodziuk – (SPŁ)
  6. Mariusz Chrzanowski (PiS)
  7. Jan Chojnowski (SPŁ)
  8. Maciej Głaz (PO)
  9. Alicja Gołaszewska (PO)
  10. Piotr Grabani (SŁ)
  11. Wiesław Tadeusz Grzymała (PiS)
  12. Jan Kleczyński (PiS)
  13. Alicja Konopka (SPŁ)
  14. Józef Kosiorek (SŁ)
  15. Jan Jarosław Kozłowski (PiS)
  16. Zbigniew Lipski (SPŁ)
  17. Wanda Mężyńska (PiS)
  18. Krystyna Michalczyk-Kondratowicz (SPŁ)
  19. Janusz Nowakowski (SŁ)
  20. Marcin Sroczyński (ChRS)
  21. Edyta Ślewdziewska (LPR)
  22. Bogumiła Olbryś (PiS)
  23. Tadeusz Zaremba (PO)



 
190904015236.gif
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę