Twoja strona znika w sieci? Czas na zmiany! Postaw na pozycjonowanie z 1stplace.pl!
Twoja strona www nie jest widoczna w sieci? Mimo starań znikasz wśród konkurentów, a zyski są mniejsze niż koszty? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Warto więc postawić na skuteczne pozycjonowanie i czerpać z widoczności strony nie tylko ogromną satysfakcję, ale też zyski. Jak przebiega pozycjonowanie w 1stplace.pl? Agencji, która powstała, by firmy nie musiały martwić się o opisany powyżej, czarny scenariusz?
Pozycjonowanie z 1stplace.pl - czas na lepszą widoczność w sieci
Na optymalizację działań mających na celu zwiększenie widoczności strony www i pomnożenie zysków, nigdy nie jest za późno. Należy jednak pamiętać, że pozycjonowanie to proces długotrwały i jak najszybciej rozpocząć działania.
W 1stplace.pl od ponad 10 lat dbamy o widoczność firm o różnej specyfice działania i wielkości. Pozycjonujemy nowe strony internetowe (projektowanie i budowa stron oraz sklepów e-commerce to także jedna z naszych usług). Zajmujemy się stronami, które były już pozycjonowane, również tymi, które pozycjonowane były w nieprawidłowy sposób oraz witrynami, które zyskały już widoczność w sieci, jednak chcą zawalczyć o najwyższe miejsca.
Dbamy o to, by nasi klienci nie pogubili się w świecie e-marketingu. Usuwamy błędy, weryfikujemy dotychczasowe działania, wyprowadzamy wszystko na prostą, a potem koncentrujemy się na tym, by zostawić konkurencję w tyle i zwiększyć współczynnik konwersji.
Pozycjonowanie - optymalizacja drogi do sukcesu
Aby pozycjonowanie było skuteczne, musi być dobrze zaplanowane. Od samego początku powinniśmy więc zadbać o każdy szczegół, przeanalizować, jakie rozwiązania będą najlepsze.
Oferta na miarę potrzeb
Nasi klienci działają w wielu branżach, chcą przeznaczyć na pozycjonowanie większe lub mniejsze środki. Co więcej, strona lub sklep e-commerce mogą być w lepszej lub bardzo złej kondycji, wymagać określonych działań optymalizacyjnych. Właśnie dlatego każdą z ofert przygotowujemy indywidualnie. Plan działania ustalamy po rozmowie z zainteresowanym i analizie branży, w której działa. Dopiero potem rozpoczynamy działania on-site i off-site.
UX i jeszcze raz UX
Google dąży do tego, by wyświetlać użytkownikom witryny w jak najlepszym stopniu dopasowane do intencji. Strona musi więc być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki, ale przede wszystkim, być przyjazna dla użytkownika. Zawsze należy wejść w buty klienta, zastanowić się, czy zakup produktów, znalezienie informacji o konkretnej usłudze nie będzie sprawiać problemów.
Tutaj istotne są nie tylko nasze odczucia, ale też dane ze specjalistycznych narzędzi. Dobrze zweryfikować, jakie elementy strony www są istotne dla klientów, w jaki sposób użytkownik porusza się w obrębie witryny, jakie podstrony odwiedza, a jakie ignoruje.
To właśnie użytkownik płaci za nasze usługi, kupuje produkty i o tym w szczególności powinniśmy pamiętać.
Wartościowy content, bo content is king
Content odgrywa bardzo ważną rolę. Jednorazowe wdrożenie nawet dużej ilości treści nie załatwi sprawy. Strona powinna “żyć”, najlepiej, aby regularnie pojawiały się na niej nowe treści - rozbudowy kategorii, kart produktowych, artykuły blogowe. Google docenia strony, które dbają o wartościowy kontent, częściej je odwiedza, a to wpływa na jakość indeksacji.
Jakość linków zewnętrznych
Linki zewnętrzne to nie tylko ważny czynnik rankingowy, ale także dodatkowe źródło ruchu na Twojej stronie. Ruchu, który może zmienić się w konwersję. Linki powinny być budowane w naturalny sposób i pochodzić ze zróżnicowanych źródeł. Warto też zadbać o to, by pochodziły z witryn, które mogą być odwiedzane przez naszych klientów. Jeśli na przykład zajmujesz się stolarką okienną, wartościowy artykuł na temat doboru okien, z linkiem do Twojej strony, opublikowany na portalu dotyczącym budownictwa, remontów, wykończeń wnętrz, będzie doskonałym wyborem.
Analiza działań i bieżąca optymalizacja
Ważna jest bieżąca analiza prowadzonych działań. Regularne sprawdzanie, czy podstrony zostały zaindeksowane i na jakie frazy, kontrola funkcjonalności strony www, poprawności jej wyświetlania to podstawa. Warto też weryfikować działania konkurencji, sprawdzić, jak wygląda widoczność i e-marketing rywali i zadbać o wykreowanie lepszych, bardziej skutecznych rozwiązań.
Firmy, które nie są widoczne w internecie, praktycznie nie istnieją. Dobrze więc postawić na skuteczne działania i błyszczeć w sieci. Zapraszamy do współpracy!
tekst płatny