Płać szybko i bezproblemowo za media dzięki Moje Usługi.
Regulowanie comiesięcznych płatności dla nikogo nie jest chyba formą rozrywki. To obowiązek, który angażuje czas, ale wymaga także odpowiedniego planowania i dbałości o terminowe wywiązywanie się z zawartych umów. Nie w każdym przypadku możliwe jest kopiowanie przelewów co miesiąc, ponieważ zobowiązania różnią się kwotą, a często także tytułem. Sprawdź, jak można ułatwić sobie zarządzanie płatnościami za media.
Wszystko w jednym miejscu
Najlepszym rozwiązaniem na planowanie stałych wydatków jest ich gromadzenie w jednym miejscu. Zapewne nie jest ci obca teczka pełna faktur, z której kilka razy w miesiącu wyjmujesz rachunki do zapłaty, po raz kolejny segregując je datami, w jakich powinny być uregulowane. Ten tradycyjny sposób ma jednak sporo wad, do których bez wątpienia należy zaliczyć ogromne zaangażowanie czasowe.
Alternatywą jest automatyzacja procesów płatniczych, którą możesz wykonać w serwisie mojeuslugi.pl. Na czym polega to rozwiązanie? Po założeniu konta możesz dodać odbiorców płatności, czyli na przykład dostawcę prądu, wody czy gazu. Jeśli korzystasz z elektronicznego biura obsługi klienta, wszystkie rachunki – po ich wystawieniu – automatycznie zapiszą się w serwisie Moje Usługi. Dokumenty otrzymane w tradycyjny sposób możesz wpisać ręcznie lub przesłać mailem.
Szybka i terminowa płatność
Opisane powyżej funkcjonalności ułatwiają sprawne zarządzanie koszykiem płatności. System powiadamia o terminie, w jakim należy uregulować fakturę, a także oznacza ją jako oczekującą na zapłatę, opłaconą lub przeterminowaną. Logując się na swoje konto, widzisz od razu listę dokumentów, którymi w pierwszej kolejności należy się zająć. Znacznym ułatwieniem jest automatyzacja procesu płatności.
Przelewy wykonywane ręcznie są czynnością czasochłonną, podczas której łatwo się pomylić w numerze konta odbiorcy, kwocie czy tytule płatności. Korzystając z serwisu Moje Usługi, dane te podstawiają się automatycznie. Wystarczy, że zaznaczysz dokumenty do uregulowania, a następnie wybierzesz sposób płatności. Może to być karta, BLIK, twisto lub szybki transfer. W każdym przypadku środki przekazywane są do odbiorcy od razu, a rachunek oznaczany jest jako opłacony.
Jakie opłaty można zautomatyzować?
Niemal wszystkie! Odbiorców wybierzesz z przygotowanej wcześniej listy lub dopiszesz samodzielnie, jeśli konkretnej firmy nie ma jeszcze w bazie. Moje Usługi umożliwia zapłatę zarówno za media, jak i za czynsz, abonamenty telefoniczne, telewizyjne czy za czesne, które regulujesz w systemie ratalnym. System sprawdzi się zarówno w przypadku rachunków wystawianych co miesiąc na tę samą kwotę, jak i faktur, których wartość zależna jest na przykład od zużycia.
W pierwszym przypadku warto skorzystać z pełnej automatyzacji, czyli utworzyć zlecenie, które będzie powtarzane określoną ilość razy, w konkretnej wysokości. Podpinając do Moich Usług kartę płatniczą, nie musisz pamiętać o manualnym zatwierdzeniu przelewu – system zrobi to za ciebie. Gdy transakcja z różnych przyczyn się nie powiedzie, zostaniesz o tym powiadomiony, aby wykonać przelew samodzielnie lub zlecić jego wykonanie po raz kolejny. Z kartą kredytową wiąże się udogodnienie odroczenia terminu spłaty - zgodnie z warunkami użytkowania karty, co sprawia, że nawet w sytuacjach chwilowego zachwiania domowego budżetu, wszystkie rachunki zostaną uregulowane terminowo.
Jak widać, automatyzacja płatności jest bardzo prosta! Naprzeciw oczekiwaniom każdego, kto szuka szybkich, bezpiecznych i tanich sposobów na regulowanie comiesięcznych zobowiązań wychodzi serwis Moje Usługi. Warto sprawdzić jego funkcjonalności, aby przekonać się, że zapanowanie nad płatnościami naprawdę nie wymaga dużego zaangażowania.
tekst płatny