wtorek, 10 grudnia 2019 napisz DONOS@
logo województwa podlaskiego

Podlaskie.eu już działa!

– Ma to być wizytówka naszego województwa. To strona, która prezentuje najlepsze, co mamy: dobra natury, kulturę, zabytki, ale także ludzi, którzy tu żyją, osiągnęli sukces i promują nasz region – mówił o nowo otwartym serwisie podlaskie.eu Artur Kosicki, Marszałek Województwa Podlaskiego. Portal został uruchomiony podczas czwartkowej (11.07.) konferencji w Operze i Filharmonii Podlaskiej.

Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego (fot. Mateusz Duchnowski / UMWP)
Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego (fot. Mateusz Duchnowski / UMWP)
Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego i Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim w Białymstoku (fot. Mateusz Duchnowski / UMWP)
Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego i Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim w Białymstoku (fot. Mateusz Duchnowski / UMWP)
Paweł Stempniak z Whitebits (fot. Mateusz Duchnowski / UMWP)
Paweł Stempniak z Whitebits (fot. Mateusz Duchnowski / UMWP)

– Chcemy przede wszystkim dotrzeć do odbiorcy zewnętrznego: z Polski i zagranicy, do kogoś, kto kompletnie nie zna województwa podlaskiego i pierwszy raz styka się z nim właśnie poprzez Internet – wyjaśniała Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji w urzędzie marszałkowskim. – Snujemy tam opowieść o regionie i ludziach, którzy tu żyją, chcąc sprawić, żeby do tej opowieści odbiorca często wracał, by się nią delektował.

Zrozumieć region i ludzi tu żyjących
Pracę nas serwisem trwały kilka miesięcy. Jego przygotowanie, co podkreślił marszałek Kosicki, powierzono lokalnej – białostockiej agencji Whitebits.
– Założeniem przy budowie strony było to, żeby dotrzeć do kogoś, kto Podlaskiego nie zna, żeby zachęcić go do poznania regionu. Chcieliśmy, żeby w gąszczu informacji podać treści ciekawe i  atrakcyjne – wyjaśniał Paweł Stempniak z Whitebits.
Końcowy efekt prac nad stroną to wynik współpracy agencji Whitebits, ale także Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego i Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji UMWP. Kluczowym jej aspektem była selekcja informacji, które ją tworzą oraz odpowiednie ich przygotowanie.
– Chcieliśmy, żeby ktoś, kto nas odwiedza po raz pierwszy zrozumiał ten region i ludzi tu żyjących – dodała Magdalena Łyżnicka-Sanczenko. – Przygotowane treści podane są w sposób przejrzysty i „lekkostrawny”.

Portal otwarty na zmiany
Osnową portalu jest główna strona oraz trzy podstawowe kategorie treści: biznes, turystyka, kultura. Użytkownicy Internetu znajdą tu także specyficzny kalendarz wydarzeń.
– Zależało nam na tym, żeby osoba, która nie zna Podlaskiego, a wybierze się tu np. w październiku, wiedziała co tu się w tym czasie dzieje i co można robić – zaznaczył Paweł Stempniak.
Stąd kalendarz wypełniają nie tylko wydarzenia odbywające się w Podlaskiem w określonym terminie, ale także dostępne w danym miesiącu możliwości spędzania czasu wolnego. Smaczkiem witryny są ciekawostki o regionie wyświetlane kontekstowo.
Strona będzie stale aktualizowana i uzupełniania o kolejne wydarzenia i sylwetki ludzi z regionu.
– Jesteśmy w pełni otwarci na sugestie mediów i społeczeństwa w tym zakresie – zaznaczył marszałek Artur Kosicki.

Serwis Podlaskie.eu dostępny jest w polskiej i angielskiej wersji językowej. 

źródło: wrotapodlasia.pl

191129105325.png

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę