„Łomżing to stan umysłu”
Pod tym hasłem ma przebiegać letnia akcja reklamowa marki piwnej Łomża, która obecnie należy do koncernu Van Pur. - W mediach dominuje wizerunek prostego, pozbawionego emocji mężczyzny. Tymczasem faceci są wyjątkowi i nietuzinkowi – podkreśla Magdalena Rzepka, marketing manager koncernu Van Pur wyjaśniają założenia akcji „Łomżing to stan umysłu”.
Jak przekazuje - Łomża chce udowodnić, że każdy mężczyzna ma swój, oryginalny i niepowtarzalny świat. Ma pasję, a do życia podchodzi z dystansem. W końcu męskość to stan umysłu – podkreśla zaznaczając, że w kampanii nie zabraknie dobrego humoru.
Dlatego by pokazać wyjątkowy świat mężczyzn, zaproszono kilku znanych youtuberów: autorów kanału 5 sposobów na, Cyber Mariana, Poszukiwacza i Ravgora, którzy w zabawnych filmach przedstawiają swój męski świat i podejście do „łomżingu”. Uzupełnieniem akcji ma być cykl wydarzeń realizowanych w Warszawie, na Helu, w Gdańsku i w Międzyzdrojach, gdzie powstaną tzw. strefy faceta, które jak zapowiadają organizatorzy udostępnią moc atrakcji dla prawdziwych mężczyzn.
Łomży na szlaku Łomży nie ma. Być może dlatego, że u nas hasło „Łomżing to stan umysłu” może się zupełnie inaczej kojarzyć...