Nordic łomżing, czyli Łomża zimą
- O tym, że łomżing się przyjął świadczą nie tylko wyniki badań marketingowych i przełożenie kampanii na znakomite wyniki sprzedażowe, ale choćby także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach – mówi Maciej Ładwiński menadżer marki Łomża w firmie Van Pur, do której należy łomżyński browar. - Z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści. Łomżing, smażing, kocing, leżaking, trawing pojawiają się w nagłówkach poczytnych portali i gazet. Skuszony sukcesami właściciel „Łomży”, po raz pierwszy w historii rozpoczął kampanię reklamową poza właściwym sezonem piwnym. Od kilku dni w telewizji można zobaczyć spot promujący „nordic łomżing”.
- Letnia kampania reklamowa okazała się ogromnym sukcesem – ten rok jest najlepszy pod względem wielkości sprzedaży w całej historii marki Łomża – podkreśla Maciej Ładwiński. - Stąd decyzja o jej kontynuowaniu w sezonie zimowym.
Do emisji trafił właśnie najnowszy spot, prezentujący zimową odmianę łomżingu czyli nordic łomżing - w śniegu po kolana grzęźnie mężczyzna niosący dwie butelki.
- To pierwsza w historii marki Łomża reklama telewizyjna przygotowana z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym – mówi Ładwiński. - Reżyserem spotu – tak jak przy poprzednich, letnich odsłonach, jest Iwo Zaniewski z agencji reklamowej PZL, która to agencja przygotowała dla marki Łomża tegoroczną kampanię reklamową opartą na idei łomżingu.