Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

Nordic łomżing, czyli Łomża zimą

Główne zdjęcie
Kadr ze spotu nordic łomżing

- O tym, że łomżing się przyjął świadczą nie tylko wyniki badań marketingowych i przełożenie kampanii na znakomite wyniki sprzedażowe, ale choćby także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach – mówi Maciej Ładwiński menadżer marki Łomża w firmie Van Pur, do której należy łomżyński browar. - Z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści. Łomżing, smażing, kocing, leżaking, trawing pojawiają się w nagłówkach poczytnych portali i gazet. Skuszony sukcesami właściciel „Łomży”, po raz pierwszy w historii rozpoczął kampanię reklamową poza właściwym sezonem piwnym. Od kilku dni w telewizji można zobaczyć spot promujący „nordic łomżing”.

- Letnia kampania reklamowa okazała się ogromnym sukcesem – ten rok jest najlepszy pod względem wielkości sprzedaży w całej historii marki Łomża – podkreśla Maciej Ładwiński. - Stąd decyzja o jej kontynuowaniu w sezonie zimowym.
Do emisji trafił właśnie najnowszy spot, prezentujący zimową odmianę łomżingu czyli nordic łomżing - w śniegu po kolana grzęźnie mężczyzna niosący dwie butelki.  
- To pierwsza w historii marki Łomża reklama telewizyjna przygotowana z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym – mówi Ładwiński. - Reżyserem spotu – tak jak przy poprzednich, letnich odsłonach, jest Iwo Zaniewski z agencji reklamowej PZL, która to agencja przygotowała dla marki Łomża tegoroczną kampanię reklamową opartą na idei łomżingu.

Foto: Kadr ze spotu nordic łomżing
Foto: Kadr ze spotu nordic łomżing
Foto: Kadr ze spotu nordic łomżing
Foto:
Foto:
Foto:

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę