Pół miliona na reklamę Podlaskiego w podlaskim
Hasłem „Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać” samorząd województwa podlaskiego będzie w sierpniu promował region wśród jego mieszkańców. Warta prawie 550 tys zł kampania ma nas zachęcić do zwiedzania województwa i pokazać je jako region doskonały do życia. Jak zapowiadają samorządowe władze województwa, kampania promocyjna rozpocznie się 7 sierpnia w Augustowie i do końca miesiąca dotrze do ponad dwudziestu największych miejscowości w regionie.
Hasło kampanii „Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać” ma zachęcić mieszkańców do odkrywania Podlaskiego, ma pokazać region jako miejsce atrakcyjne turystycznie - powiedział marszałek województwa Jarosław Dworzański zapowiadając start kampanii promocyjnej.
Województwo podlaskie znane jest z walorów przyrodniczych oraz różnorodności kulturowej jednak region częściej i chętniej odwiedzany jest przez turystów spoza województwa, np. z Mazowsza.
W ramach kampanii pojawią się spoty telewizyjne i radiowe; swoich głosów użyczyli w nich ludzie związani z województwem podlaskim: artysta Leon Tarasewicz, malarz i rzeźbiarz Andrzej Strumiłło oraz śpiewak operowy Jacek Szymański.
Wybrane miejscowości w województwie odwiedzi specjalny dyliżans pocztowy, z którego będzie można wysłać pocztówkę z pozdrowieniami. Oprócz tego, na czas kampanii promocyjnej zostanie uruchomiona specjalna strona internetowa. Znajdą się tam m.in. informacje dotyczące poszczególnych miejscowości i trasy dyliżansu pocztowego. Za pośrednictwem strony będzie też możliwość wysłania elektronicznej kartki pocztowej.