Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 19 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Łomży Export leje się coraz więcej

Kryzys dosięga browarów, ale nie wszystkich... Branża szacuje, że tegoroczne spadki sprzedaży mogą wynieść nawet 10 procent. Zupełnie inaczej na tym tle wygląda Łomża. Flagowy produkt browaru - Łomża Export - zanotował w pierwszym półroczu imponujący – sięgający 60 procent - wzrost sprzedaży. Iwona Gniedziejko-Płuciennik PR&Sponsorship Manager Royal Unibrew Polska, firmy do której należy łomżyński browar, podkreśla, że ma to związek z wejściem Łomży na nowe rynki zbytu – przede wszystkim na Warszawę.

Mimo rewelacyjnych wyników sprzedaży produkowanego w Łomży piwa marki „Łomża Export” także Royal Unibrew Polska zanotował spadki sprzedaży, ale mniejsze niż inni. W pierwszym półroczu wyniosły one 6 procent. Tymczasem według danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie w pierwszym półroczu 2009 roku spadek sprzedaży piwa w kraju wyniósł 7,5 proc.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę