czwartek, 24 października 2019 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.radio.bialystok.pl

Kolejny przetarg na nadnarwiańskie bulwary.

Za wysoką cenę za projekt i brak kontaktu zarzuca łomżyński Ratusz warszawskiej pracowni architektonicznej. Pracownia wygrała w ubiegłym roku konkurs na koncepcję zagospodarowania bulwarów nadnarwiańskich. "Nagrodą miało być przyznanie zamówienia z wolnej ręki na projekt bulwarów. Teraz o tym kto go zrobi zdecyduje przetarg, ponieważ Urząd Miasta w Łomży zrezygnował ze współpracy ze zwycięzcą konkursu" - mówi zastępca prezydenta Łomży Marcin Sroczyński.

"Architekt przez rok nie znalazł czasu na pojawienie się w Łomży i rozmowę na temat umowy" - dodaje. Kolejnym powodem zakończenia współpracy jest zdaniem Marcina Sroczyńskiego wysoka cena projektu podstawowej części inwestycji. "Nie wyobrażam sobie, żeby za projekt ścieżki rowerowej i spacerowej zapłacić 800 tysiecy zł. A tyle ta pracownia chciała za taki projekt" - mówi Marcin Sroczyński. Z argumentami łomżyńskiego Ratusza nie zgadza się architekt Krzysztof Domaradzki. Twierdzi, że dzwonił do prezydenta kilkanaście razy, ale nigdy nie udało mu się z nim porozmawiać. "Pozostajemy z uczuciem żalu, bo druga w konkursie pracowania dostała 10 tysięcy zł. Nas zwodzono rok. Wielokrotnie robiliśmy harmonogramy i wyceny, które nie zostały zaakceptowane" - mówi architekt. Nowy przetarg zostanie ogłoszony w ciągu dwóch tygodni.
191007110809.png

 
190904015236.gif
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę