Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 19 marca 2024 napisz DONOS@

Katalog reklamowy - czy warto go mieć w firmie?

Współcześnie firmy sięgają po wiele różnych sposobów na zareklamowanie się i wybicie ponad konkurencję. I chociaż warto próbować nowości, niektóre tradycyjne metody są jednak niezmiennie bardzo skuteczne i również powinniśmy uwzględnić ich obecność w naszym planie i budżecie na marketing. Jednym z takich rozwiązań jest katalog reklamowy, który - o ile dobrze przemyślany - może przynieść nam wiele korzyści.

1. Co to jest katalog reklamowy?

2. Dlaczego warto mieć katalogi reklamowe produktów?

3. Jak stworzyć dobry katalog reklamowy?

 

Co to jest katalog reklamowy?

Każda marka musi dbać nie tylko o to, by jej produkty i usługi były najwyższej możliwej jakości, ale również o to, by zostały odpowiednio zaprezentowane potencjalnemu klientowi. Zwykle w pierwszej kolejności oceniamy rzeczy dookoła nas wzrokowo, w bardzo krótkim czasie, w związku z czym ich forma przedstawienia ma duże znaczenie. W przypadku, gdy zależy nam na zebraniu naszej oferty w jednym miejscu, w sposób spójny, ułożony i estetyczny, warto jest zorganizować je w formie katalogu reklamowego. Jest to przystępna i prosta do przekazania klientowi opcja, która - przy odpowiedniej dozie uwagi - może prezentować się naprawdę dobrze. Więcej na ten temat znajdziesz na stronie Drukomat.

 

Dlaczego warto mieć katalogi reklamowe produktów?

Chociaż wiele rzeczy załatwiamy tylko przez internet, nadal możemy mieć wokół siebie wielu klientów i potencjalnych klientów, którzy będą preferować przekaz w formie papierowej. Wykonanie dobrej jakości folderu pomoże nam więc do nich dotrzeć, a tym samym zwiększy zasięgi i zyski naszego przedsiębiorstwa. Katalog reklamowy, o ile został dobrze zaprojektowany, może stanowić świetne portfolio naszych możliwości, a co więcej będziemy w stanie zostawić go wszędzie tam, gdzie uznamy za stosowne - odbiorca otrzyma więc od nas fizyczną kopię, a nie tylko zaproszenie na stronę internetową, o którym czasem łatwo zapomnieć. Możemy traktować go na równi z firmową wizytówką, chociaż w nieco bardziej rozbudowanej formie.

 

Jak stworzyć dobry katalog reklamowy?

Aby katalog dobrze się prezentował i przykuwał uwagę odbiorcy, musi zostać przemyślany i odpowiednio zaprojektowany. Z tego względu nie warto oszczędzać ani na składzie, ani na tekście czy zdjęciach, ani na samym wydruku. Zanim zlecimy ten ostatni zastanówmy się, czego oczekujemy, jaki papier będzie najlepszy dla naszych potrzeb, a także ile konkretnie sztuk chcemy zlecić do wyprodukowania. Ich ilość będzie miała wpływ na to, ile ostatecznie zapłacimy w przeliczeniu na sztukę.

tekst płatny

240206081801.gif

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę