Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 listopada 2024 napisz DONOS@

Dofinansowano z PUP - raport

Główne zdjęcie
Zdjęcie ilustracyjne

Powiatowy Urząd pracy poinformował o realizacji zadań wynikającej z tarczy antykryzysowej COVID-19 na dzień 26 lutego 2021.

Wpłynęły 434 wnioski o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne (art. 15 zzb) dla 16155 pracowników na kwotę 19.146.637,14 zł. Rozpatrzono wszystkie wnioski, w tym 379 pozytywnie na dofinansowanie wynagrodzeń 2853 pracowników na kwotę 11.381.935,72 zł. Wypłacono dofinansowanie na kwotę 10.884.113,70 zł na dofinansowanie wynagrodzeń 2851 pracowników.

Wpłynęły 1104 wnioski o dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych (art. 15 zzc) na kwotę 6.071.820,00 zł. Rozpatrzono wszystkie wnioski, w tym 1014 pozytywnie na kwotę 5.613.560,00 zł. Wypłacono dofinansowanie 1001 przedsiębiorcom samozatrudnionym na kwotę 5.431.720,00 zł.

Wpłynęły 4834 wnioski o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy (art. 15 zzd) i organizacji pozarządowej (art. 15zzda), w tym 2809 w wersji papierowej. Rozpatrzono łącznie 4833 wnioski, w tym 4580 pozytywnie. Wypłacono pożyczki 4580 pożyczkobiorców na kwotę 22.850.124,86 zł.

Wpłynęło 27 wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych dla 480 pracowników (art. 15 zze) i dla kościelnych osób prawnych (15zze²) na kwotę 2.445.780,27 zł. Rozpatrzono wszystkie wnioski, w tym 17 pozytywnie na dofinansowanie wynagrodzeń 200 pracowników na kwotę 1.192.802,19 zł. Wypłacono dofinansowanie 17 wnioskodawców na kwotę 1.034.220,79 zł.

Wpłynęło 311 wniosków na dotacje dla mikro i małych przedsiębiorstw z określonych branż udzielanych w celu przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID–19 (art. 15 zze4) na kwotę 1.552.000,00 zł. Rozpatrzono wszystkie wnioski, w tym 264 pozytywnie. Wypłacono dotacje 264 wnioskodawcom na kwotę 1.317.000.00 zł.

Wpłynęło 216 wniosków na dotacje dla mikro i małych przedsiębiorstw z określonych branż udzielanych w celu przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID–19 (rozdział 3 rozporządzenia RM z dnia 19.01.2021r.). Rozpatrzono 208 wniosków, w tym 201 pozytywnie. Wypłacono dotacje na kwotę 1.005.000.00 zł 201 wnioskodawcom.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę