Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 15 października 2024 napisz DONOS@

Bilans Parku Przemysłowego...

Główne zdjęcie
źródło: Sprawozdanie zarządu PPŁ za 2014 rok

Minus 235 tysięcy złotych – taki wynik finansowy zanotowała miejska spółka Park Przemysłowy Łomża w 2014 roku. Mimo niemal ćwierć milionowej straty wynik ten jest znacząco lepszy niż w 2013 roku, gdy strata przekroczyła 360 tysięcy złotych wynika z materiałów przekazanych miejskim radnym. Spółka w ubiegłym roku ponad dwukrotnie zwiększyła przychody ze sprzedaży produktów - do ponad 91 tys zł, oraz znacząco – o blisko 23% ograniczyła wydatki na wynagrodzenia.

Spółka, której siedziba mieści się dziś w dawnych warsztatach szkoły drzewnej przy ul. Sikorskiego, powstała pod koniec 2012 roku. Dochody ze sprzedaży produktów to wynajem tych pomieszczeń. Z przekazanych radnym materiałów wynika, że w ubiegłym roku wynajmowało je w sumie 8 podmiotów, a łączne dochody z tego tytuły wyniosły ponad 91 tys zł, przy kosztach działalności operacyjnej rzędu 344 tys zł. Najwyższą pozycją w tym zestawieniu jest „wynagrodzenie” - 135 tys. 713 zł, które – co ciekawe jest o znacząco obniżono w porównaniu z 2013 rokiem, gdy pozycja ta wynosiła ponad 175 tys zł.  
Jak przekazuje prezes Andrzej Kiełczewski – zatrudnienie w spółce wynosi trzy osoby: prezes, koordynator ds projektów i specjalista ds. administracyjnych.

Od ponad roku spółka PPŁ realizuje budowę Inkubatora Przedsiębiorczości. Inwestycja warta jest ok. 18,5 mln zł i dofinansowywana środkami unijnymi w wysokości niespełna 7,5 mln zł. Całość prac ma być ukończona w wakacje.



 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę