sobota, 20 października 2018 napisz DONOS@

Nowe wyższe ceny biletów zamiejskich MPK

Za tydzień, od 1 marca 2013 roku, zacznie obowiązywać nowy cennik biletów MPK na trasach pozamiejskich. Będzie drożej, choć nie zawsze. - Jednorazowe papierowe bilety MPK pójdą w górę o 20 groszy, ale ceny biletów elektronicznych pozostaną na niezmienionym poziomie – zapowiada Janusz Nowakowski, dyrektor MPK Łomża. W przypadku biletów miesięcznych te papierowe zdrożeją o 12 złotych, a elektroniczne tylko o 7 zł. - Chcemy zachęcić mieszkańców do korzystania z e-biletów – mówi Nowakowski, dodając, że w przypadku biletów elektronicznych te jednorazowe będą teraz o 50 groszy, a miesięczne o 5 zł tańsze od papierowych.

Dyrektor Nowakowski podwyżki opłat za bilety pozamiejskie tłumaczy koniecznością zapewnienia ekonomiczności tych tras. 
- Dotacja przyznana MPK z kasy miasta Łomża nie może być wykorzystywana na trasach pozamiejskich, a wójtowie okolicznych gmin nie zdecydowali się na takie dotacje, więc aby linia była utrzymywana musi się nam opłacać tam jeździć – wyjaśnia Nowakowski.

Nowakowski zapewnia, że  tym roku nie planują podwyżek cen biletów na trasach miejskich. Planowane jest natomiast wprowadzenie nowych biletów (półrocznych czy rocznych) i ewentualne ograniczeniu w przysługujących dziś ulgach na przejazdy komunikacją miejską.  Projekty zmian mają trafić na marcowe posiedzenie Rady Miasta i po ewentualnej akceptacji przez radnych mogłyby zacząć obowiązywać od 1 kwietnia.

181019011825.gif

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę