Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 22 listopada 2024 napisz DONOS@

Wspólna kampania społeczna 17 Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia.

- Ze specjalnych komunikatów słuchacze mogą dowiedzieć się, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, której przewodniczy Maciej Świrski od początku roku nie przekazuje rozgłośniom regionalnym należnego im abonamentu - mówi redaktor naczelna i likwidatorka Radia Katowice Ewelina Kosałka-Passia.

- Chcemy, żeby słuchacze zrozumieli, o co chodzi z depozytami sądowymi i blokowaniem środków przez pana Świrskiego. To on jest antybohaterem tej opowieści, bo pod przykrywką ochrony mediów publicznych, tak naprawdę je niszczy - nie przekazując abonamentu - podkreśla Ewelina Kosałka-Passia.

Specjalne komunikaty, jednakowe we wszystkich rozgłośniach są emitowane po wiadomościach o 8:00, 9:00, 15:00 i 16:00.

Z komunikatów słuchacze dowiadują się dokładnie, na co jest przekazywany abonament - na misyjny program - mówi redaktor naczelny i likwidator Polskiego Radia Pomorza i Kujaw Cezary Wojtczak.

- Komunikaty będziemy emitować do skutku, czyli do dnia, w którym ostatnia rozgłośnia regionalna dostanie blokowane przez pana Świrskiego pieniądze - mówi Cezary Wojtczak.

17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia od początku roku nie otrzymuje pieniędzy z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Kwota, którą blokuje obecnie przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji to już ponad 80 mln zł.

W przypadku Polskiego Radia Białystok kwota zaległości to ponad 4,8 mln zł za okres od początku roku do końca kwietnia.

źródło: Polskie Radio Białystok

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę