Można głosować na Podlaską Markę Konsumentów
Do 24 kwietnia, do godz. 12. internauci mogą głosować na 28 nominowanych podmiotów i ich głosy wyłonią laureata Podlaskiej Marki Konsumentów. Wśród nominowanych są przedstawiciele Łomży.
Jak poinformowała Agata Puchalska, w jubileuszowej 20. edycji konkursu zarejestrowano 165 kandydatur w dziesięciu kategoriach. Kapituła konkursu, składająca się m.in. ze specjalistów w zakresie jakości, gospodarki, marketingu, turystyki w poniedziałek, 15 kwietnia, wybrała po trzech nominowanych do tytułu w każdej z dziewięciu kategorii tematycznych: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Marka bez barier. W kategorii Projekt 4.0 jest jeden nominowany.
Wśród nominowanych są reprezentanci Łomży. W kategorii kultura można głosować na Międzynarodowy Festiwal Teatralny Walizka organizowany przez Teatr Lalki i Aktora w Łomży. Wśród odkryć znalazła się Anna Rybakiewicz, pisarka powieści obyczajowych. Z kolei o „Markę bez barier” ubiega się Zakład Aktywności Zawodowej ARGENTA w Łomży z Fundacji Aktywni w Pracy.
Pozostałych laureatów w dziesięciu kategoriach wskaże kapituła. Natomiast tytuł Ambasadora Podlaskiej Gospodarki przyzna zarząd województwa, a Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego – marszałek. Zwycięzców jubileuszowej edycji Podlaskiej Marki poznamy podczas finału 24 maja br.