Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Paczkomat InPostu przy Sikorskiego wciąż nieczynny

Od soboty nie działa Paczkomat InPostu przy sklepie Lidl na ulicy Sikorskiego 180. – Ekran się świeci, ale nie reaguje na dotyk, kod QR też nie działa – denerwuje się jeden z niedoszłych odbiorców paczki, dodając, że dostał przypominającego SMS-a z informacją o tym, kończy się termin i przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Według konsultanta z infolinii awaria powinna zostać usunięta przez lokalny oddział InPostu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, jednak trudno mu powiedzieć kiedy to nastąpi. Jedyna na tę chwilę możliwość odebrania przesyłki z tego paczkomatu to jego otwarcie zdalne.

Paczkomaty to bardzo wygodne rozwiązanie, jednak pod warunkiem, że działają bez zarzutu. Ten przy Lidlu, noszący oznaczenie LOM08M, odmówił posłuszeństwa w sobotnie popołudnie. 

Adresaci paczek początkowo wykazywali się sporą dozą cierpliwości i wyrozumiałości, licząc, że awaria zostanie szybko usunięta. W niedzielę, kiedy części z nich kończył się już 48-godzinny termin odbioru, nie byli już takimi optymistami. Do tego zgłoszenie całej sytuacji na infolinię InPostu niczego nie dało, w poniedziałek paczkomat wciąż nie działał. Co ciekawe wciąż były do niego dostarczane kolejne przesyłki – jeden z adresatów otrzymał bowiem informację o kolejnej paczce, chociaż wciąż nie mógł odebrać wcześniejszej.

– Wczoraj była tu prawdziwa kolejka – opowiadała w poniedziałek kobieta spoza Łomży, próbująca po raz drugi odebrać paczkę, dodająca, że ludzie byli bardzo zdenerwowani całą tą sytuacją.

Awaria została zgłoszona po raz kolejny i okazało się, że osoby próbujące odebrać przesyłki mogą to uczynić dzięki zdalnemu otwarciu paczkomatu. Trzeba w tym celu zadzwonić na infolinię 722 444 000 lub 746 600 000 i po weryfikacji danych poprosić o połączenie z infolinią techniczną. Tam należy podać kod odbioru oraz przypisany do niego numer telefonu i paczkomat zostanie otwarty na odległość. Potwierdzeniem odebrania przesyłki jest podanie konsultantowi czterech ostatnich cyfr numeru paczki. Jest to jednak rozwiązanie doraźne, a we wtorkowe przedpołudnie paczkomat wciąż nie działał, chociaż teoretycznie powinien już funkcjonować, skoro awaria była zgłaszana w weekend, a najbliższy oddział InPostu nie jest zbyt odległy, znajduje się bowiem w Ostrołęce. 

Wojciech Chamryk

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę