To szybciutko powolutku ....
Marka ŁOMŻA startuje z nową platformą komunikacji pod hasłem „W swoim tempie” - czytamy w nadesłanym komunikacie. Kampania 360 stopni rozpoczęła się 8 maja i ma potrwać do końca wakacji. Bohaterem reklam jest jeden z najlepszych polskich aktorów – Adam Woronowicz.
Idea spotów reklamowych opiera się na lekkiej abstrakcji z przymrużeniem oka, a historie przenoszą nas w radosny czas z przyjaciółmi na łono kojącej natury.
„W nowej komunikacji ŁOMŻA inspiruje do czerpania przyjemności z wolnych chwil w swoim tempie, jednocześnie podkreślając wyjątkową jakość naszego piwa uzyskiwaną dzięki nieśpiesznemu leżakowaniu – przybliża Paulina Grodzińska, Dyrektor Marketingu Van Pur - Naszym celem było stworzenie nie tylko wyróżnialnej reklamy, ale formatu, który będzie rozrywką dla naszych konsumentów.” - dodaje Grodzińska.
Opinie smakoszy z Łomży po pierwszym spocie są pozytywne i wypowiadane z pewną dumą. Być może to efekt zatrudnienia przez Browar producenta filmowego Wojtka Pałysa (koproducenta nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżysera kinowych hitów Sama Akina („Mayday”), czy operatora Piotra Sobocińskiego, autora zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (m.in. nominowany do Oscara „Boże Ciało").
„Zimna Łomżuunia ...” czy „griiyyll skwierczy” w ustach Woronowicza brzmią zachęcająco, a wypowiadane z lekką manierą dodają luzu i dystansu. Choć leżakowanie to nie łomżing, „To szybciutko powolutku ...” ma potencjał. Ciekawe, czy Adam Woronowicz jak z wyrywanki na plakacie "W swoim tempie", to niedopatrzenie grafika czy nowa estetyka.
„Praca nad nową kampanią Łomży była dla mnie czystą przyjemnością. Cieszę się, że dzięki mojej skromnej osobie nowa platforma komunikacyjna Łomży ma szansę trafić do milionów osób w całej Polsce. Jestem przekonany, że powstanie ciąg dalszy i z niecierpliwością czekam na kolejną zabawną historię!” – zdradził nam Adam Woronowicz, aktor, odtwórca głównej roli w filmach.
Wcześniej na rynku pojawiła się nowa szata graficzna opakowań ŁOMŻY, która w zamyśle autorów, miała podkreślić regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Skaczący jeleń stał się bardziej dynamiczny, ale „laleczek” żal. Zielona butelka pozostała nietknięta.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji oraz w Internecie.
Van Pur S.A. jest polskim, największym, niezależnym producentem piwa i napojów bezalkoholowych, obecnym na rynku od 1989 roku. Van Pur posiada 6 browarów zlokalizowanych w Łomży, Rakszawie, Jędrzejowie, Zabrzu, Braniewie oraz Koszalinie. Kluczową marką Spółki jest Łomża, serca klientów podbiły również Cortes, Karpackie, Brok, Kuflowe, Śląskie i Halne. Van Pur specjalizuje się także w produkcji marek własnych. Jest również jednym z czołowych eksporterów piwa za granicę.