ERGO Hestia w Łomży – ubezpieczenia dla każdego
Największy w Polsce punkt sprzedaży ubezpieczeń międzynarodowej grupy ERGO Hestia otwarto w Łomży. Mieszcząca się przy ul. Mazowieckiej 1/4 placówka oferuje pełny pakiet ubezpieczeń, produkty dodatkowe oraz wyjątkową promocję dla klientów wybierających kompleksową ochronę ubezpieczeniową. Została ona otwarta przez F.H.U. Avant Ewę i Grzegorza Obryckich, działających z sukcesami na rynku ubezpieczeniowym i finansowym od 2000 roku. Jest to kolejne biuro tej, oferującej ubezpieczenia wszystkich wiodących firm, multiagencji ubezpieczeniowej po placówkach w Kolnie i w Łomży przy Al. Piłsudskiego. – To największa tego typu placówka w całej Polsce! – podkreśla Milena Panasko, zastępca dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą w ERGO Hestia. – Mamy takich punktów osiem w całym kraju i ten jest zdecydowanie największy, w dodatku otwieramy go we współpracy z naszymi zaufanymi partnerami biznesowymi, którzy współpracują z nami od wielu lat: Ewą i Grzegorzem Obryckimi. Jest tu potencjał, jest rozwój i są duże możliwości – wszystko z korzyścią dla naszych klientów!
O tym, jak ważne jest ubezpieczenie nie trzeba nikogo przekonywać, tym bardziej, że nigdy nie wiadomo co czeka nas następnego dnia, czy nawet za kolejnym zakrętem w czasie podróży.
Dlatego warto pomyśleć wcześniej o ewentualnych przykrych konsekwencjach choroby, wypadku, pożaru bądź kradzieży, by w przypadku takiej sytuacji wyjść z niej jak najbardziej obronną ręką. Jednak dotąd, pomimo dużej ilości różnego rodzaju firm i agencji ubezpieczeniowych nie zawsze było z czego wybierać, a wysokie składki i niezbyt jasne zasady zniechęcały bądź utrudniały dokonanie właściwego wyboru. Teraz nie będzie już z tym problemu, bowiem w piątek 20. listopada zaczął działalność punkt sprzedaży ubezpieczeń ERGO Hestia przy ul. Mazowieckiej 1/4.
– Jest to realizacja projektu, który postanowiliśmy zacząć z naszymi agentami – wyjaśnia Milena Panasko. – Staramy się wprowadzić coś nowego na rynku ubezpieczeń, przede wszystkim nowe standardy obsługi klienta. Wiemy doskonale, że odpowiednie meble czy wizualizacja wnętrza wpływają na zachowania klientów i odbiór danej firmy, a my chcemy być firmą otwartą i przyjazną.
Potwierdza to nie tylko wykwalifikowany personel placówki, służący pomocą i potrafiący w przyjaznej atmosferze znaleźć rozwiązanie każdego problemu, znajdując ofertę idealną dla potrzeb każdego klienta, ale też wystrój obszernego, niezwykle eleganckiego wnętrza.
– Tworzymy nowe punkty dostępu do naszych usług, nazywane punktami standard – mówi Romuald Sztachelski, dyrektor przedstawicielstwa ERGO Hestia w Białymstoku. – Chcemy bowiem urządzić nasze lokale tak, żeby ich oferta wyróżniała się na tle innych placówek. A ten lokal jest o tyle wyjątkowy, że jest jak do tej pory największy w Polsce i nie zapowiada się, żeby ktoś nas w najbliższym czasie przebił. Jego standard też robi ogromne wrażenie, bo jest przepięknie urządzony. Nic tu nie powstało przypadkowo, bo ma on służyć nowej filozofii sprzedaży, czyli agent bliżej klienta. Nie ma tu barier, biurek, kwadratowych stołów – mamy owalne meble, zaokrąglone krawędzie. Agent z klientem siedzą obok siebie i wspólnie tworzą to, co klientowi jest najbardziej potrzebne, uzgadniając zakres ochrony ubezpieczeniowej.
– Likwidujemy bariery, chcemy, żeby proces sprzedaży odbywał się wspólnie razem z agentem – dodaje Milena Panasko. – A ponieważ nie mamy nic do ukrycia, klient może widzieć cały proces sprzedaży, może spojrzeć w ekran, decydować o wszystkim i aktywnie w tym uczestniczyć.
Przyjazna filozofia firmy ERGO Hestia wobec klientów jest też widoczna w jej niezwykle bogatej i zróżnicowanej ofercie. W placówce przy ul. Mazowieckiej można bowiem wybrać zarówno pakiet podstawowych ubezpieczeń chroniących Ciebie, Twoją rodzinę i majątek, ale też poszerzyć tę ofertę. Można więc ubezpieczyć: mienie od zdarzeń losowych czy kradzieży, samochód – od jego całkowitej utraty do drobnych uszkodzeń, następstwo nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, wybrać OC komunikacyjne oraz w życiu prywatnym. Dochodzi do tego promocja na otwarcie „Szczęśliwa siódemka”, polegająca na tym, że przy wyborze pełnego zakresu ubezpieczenia ERGO 7 klient otrzymuje prezent: ubezpieczenie dodatkowe w cenie tylko 1 zł, wybierane aż spośród 16. ubezpieczeń dodatkowych, np. Assistance domowy czy OC najemcy.
– Staramy się wychodzić do klientów – podkreśla Milena Panasko. – Stąd witryna bez żadnych przesłon, dzięki której klienci mogą widzieć wnętrze placówki, umiejscowienie jej w ciągu komunikacyjnym, bo klienci przychodząc tu bądź nawet przechodząc obok mogą zobaczyć, że nasze placówki różnią się kompletnie od innych firm, nawet znanych na rynku finansowym od lat.
Dlatego jeśli do tej pory nie satysfakcjonował Cię poziom usług oferowanych przez inne firmy ubezpieczeniowe, przyjdź do nowego punktu sprzedaży ubezpieczeń ERGO Hestii i poczuj różnicę: w podejściu, w sposobie i szybkości załatwienia sprawy oraz korzyściach finansowych – odczuwalnych natychmiast przy uiszczaniu niższych składek i przy wypłacie odszkodowania.
Punkt sprzedaży ubezpieczeń ERGO Hestia
ul. Mazowiecka 1/4
18-400 Łomża
Grzegorz Obrycki – tel. 602 405 678
Ewa Obrycka – tel. 503 146 576
Doradcy ubezpieczeniowi:
Aneta Walendziak – tel. 730 800 406
Joanna Chludzińska – tel. 790 800 118
Milena Kowalewska - tel. 790 800 401
e-mail: biuro.lomza@avant.org.pl
www.avant-ubezpieczenia.pl
F.H.U. Avant – Multiagencja ubezpieczeniowa:
Łomża, Al. Piłsudskiego 88 pok. 42
biurowiec PKS
tel. 86 218 03 16
Kolno, ul. Kolejowa 1 A
tel. 86 474 22 45