Marketingowiec w ratuszu
Karolina Krzykowska zostanie naczelnikiem nowego w ratuszu Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji. Dopiero po blisko roku od objęcia urzędu i w drugim konkursie prezydent Mariusz Chrzanowski wybrał osobę, która będzie jego „rzecznikiem prasowym”. Krzykowska ma 31 lat. Dotychczas zajmowała się marketingiem w Fargotexie, Agro-rolnik i Pepees.
W pierwszym konkursie na naczelnika Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji ratusza wystartowało 5. kandydatów, ale jak orzeczono nikt nie spełniał oczekiwań prezydenta Łomży. W drugim konkursie chętnych było dwa razy więcej, ale „tylko” 7 osób spełniło wymogi formalne, a do rozmów kwalifikacyjnych przystąpiło ostatecznie 6 chętnych. Przesłuchania te odbyły się ponad miesiąc temu – 22 września. Dopiero teraz prezydent ogłosił, że zwyciężyła Karolina Krzykowska z Łomży.
Nowa naczelnik ukończyła studia na Wydziale Nauk Politycznych Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, a jej praca dyplomowa pt. „Systemy wartości w przekazie radiowym, a proces budowania tożsamości lokalnej” brała udział w ubiegłorocznej edycji konkursu organizowanego przez Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Łomżyńskiej na najlepszą pracę magisterską o tematyce łomżyńskiej. Krzykowska konkursu nie wygrała, ale otrzymała jeden z 10. „dyplomów udziału”.
W informacji o wyłonieniu naczelnika Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji podpisanej przez prezydenta Mariusza Chrzanowskiego czytamy, że „posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane z marketingiem”, oraz że „podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień wynikających z pracy na danym stanowisku.”
Karolina Krzykowska do pracy w ratuszu przyjdzie w poniedziałek z Pepeesu. Wcześniej pracowała w firmie Agro-rolnik ze Śniadowa i Fargotex z Łomży, w których zajmowała się marketingiem.