Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 26 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Mieli zatrudnić dwóch podinspektorów, a wzięli jednego. Reszta czuje się oszukana.

- 9 maja 2013 ukazało się ogłoszenie na dwa wolne stanowiska urzędnicze na podinspektora w Wydziale Skarbu i Budżetu w Urzędzie Miejskim w Łomży. Zgłosiło się około 70 kandydatów. Ogłoszone wyniki naboru 2 lipca (dziś) wskazują, iż została wybrana tylko jedna osoba, bez uzasadnienia co się dzieje z drugim wolnym etatem – napisał do nas jeden z uczestników konkursu. Podkreśla, że czuje się zawodzony, a nawet w jakiś sposób oszukany. - „Procedura trwała niemal dwa miesiące, przygotowywaliśmy się do etapu pisemnego, a następnie do ustnego - licząc na szansę zatrudnienia wobec ogromnego w Łomży bezrobocia.”

W oficjalnej informacji o wynikach naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Skarbu i Budżetu Urzędu Miejskiego w Łomży poinformowano, że została wybrana zamieszkała w Chojnach Młodych absolwentka administracji oraz  podyplomowej ekonomi – rachunkowość budżetowa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Jak czytamy w informacji, podpisanej przez prezydenta Mieczysława Czerniawskiego, „uzyskała największą ilość punktów z przeprowadzonego testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej”, oraz „posiada doświadczenie zawodowe, w tym w administracji samorządowej”. 
Uczestnik konkursu nim zwrócił się do nas o pomoc w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji, o wyniki naboru na drugi wolny etat pytał w ratuszu. Jak przekazuje usłyszał, że „na razie będzie tylko jeden etat”. 
Po co w takim razie ogłoszono konkurs na dwa stanowiska? 
Anna Sobocińska, rzeczniczka prezydenta powstałe zamieszkanie tłumaczy oszczędnościami.
- Zauważamy problem braku pracy w naszym mieście, jednak zmuszeni jesteśmy podejmować działania oszczędnościowe, także w strukturach wewnętrznych Urzędu Miejskiego – napisała w odpowiedzi na pytania Sobocińska zaznaczając, że „jest nam przykro, że nie mogliśmy zaoferować zatrudnienia dwóm osobom”. 
Zamiast zatrudniać drugiego nowego podinspektora w Wydziale Skarbu i Budżetu, jak zapewnia Sobocińska, „w ramach oszczędności, udało się tak zorganizować pracę, aby zadania wynikające z realizacji znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach powierzyć zatrudnionemu już w wydziale pracownikowi”.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę