„Łomża” podbija kraj
W 2009 r. sprzedaż piwa marki Łomża Export urosła o 75 proc. Wszystko dzięki udanemu wprowadzeniu tej marki, znanej wcześniej głównie w północno-wschodniej Polsce, na krajowy rynek. Dzięki sukcesowi „Łomży” być może jeszcze w tym roku rozpocznie się rozbudowę browaru w Łomży. Koszt inwestycji może sięgnąć 10 mln zł - podała Rzeczpospolita.
Dzięki wzrostowi „Łomży” zyskał także cały Royal Unibrew Polska, który jest właścicielem marki i browaru. Mimo kryzysu w całej branży piwnej sprzedaż RU była o 5 proc. wyższa niż w 2008 r.
– Wyjątkowo udany był dla nas trzeci kwartał, w którym sprzedaliśmy o 22 proc. piwa więcej niż przed rokiem – przyznaje "Rz" Iwona Gniedziejko-Płuciennik, rzecznik Royal Unibrew Polska.
Jak informuje dziennik producent Łomży nie wyklucza, że w 2010 r. wprowadzi na rynek krajowy kolejną regionalną markę. Jeżeli tak się stanie, jeszcze w tym roku może rozpocząć rozbudowę browaru w Łomży.