Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

„Łomża” podbija kraj

W 2009 r. sprzedaż piwa marki Łomża Export urosła o 75 proc. Wszystko dzięki udanemu wprowadzeniu tej marki, znanej wcześniej głównie w północno-wschodniej Polsce, na krajowy rynek. Dzięki sukcesowi „Łomży” być może jeszcze w tym roku rozpocznie się rozbudowę browaru w Łomży. Koszt inwestycji może sięgnąć 10 mln zł - podała Rzeczpospolita.

Dzięki wzrostowi „Łomży” zyskał także cały Royal Unibrew Polska, który jest właścicielem marki i browaru. Mimo kryzysu w całej branży piwnej sprzedaż RU była o 5 proc. wyższa niż w 2008 r.
– Wyjątkowo udany był dla nas trzeci kwartał, w którym sprzedaliśmy o 22 proc. piwa więcej niż przed rokiem – przyznaje "Rz" Iwona Gniedziejko-Płuciennik, rzecznik Royal Unibrew Polska.
Jak informuje dziennik producent Łomży nie wyklucza, że w 2010 r. wprowadzi na rynek krajowy kolejną regionalną markę. Jeżeli tak się stanie, jeszcze w tym roku może rozpocząć rozbudowę browaru w Łomży.

240308092554.png

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę