Van Pur „kupuje” bilety do Kina
Marka Łomża, należąca do firmy Van Pur S.A., związana z łomżyńskim browarem, ze względu na pandemię, postanowiła wesprzeć łomżyńskie Kino Millenium.
W przesłanym komunikacie firma informuje, że Marka przeznaczyła 10 000 zł na zakup podwójnych biletów dla wszystkich pracowników Browaru, które będą mogły być zrealizowane po tym, jak kino zostanie ponownie otwarte.
- Jako duży lokalny pracodawca czujemy się współodpowiedzialni za miejscową społeczność, dla której kino jest bardzo ważnym elementem życia kulturalnego. Nie możemy dopuścić, aby tego typu placówki znikały z mapy Łomży – komentuje Paulina Grodzińska, Dyrektor Marketingu Van Pur S.A.
Wcześniej także Prezydent Łomży przyłączył się, i w ramach funduszu socjalnego pracownicy urzędu mogą skorzystać z oferty kina.
Jedną z najbardziej dotkniętych restrykcjami, wynikającymi z pandemii koronawirusa, branż są placówki kultury, takie jak kina, muzea, czy teatry. Nie mogą one prowadzić swojej regularnej działalności a tym samym zarabiać. To stawia je w niezwykle trudnym ekonomicznie położeniu.