poniedziałek, 09 grudnia 2019 napisz DONOS@

Czy jestem dobrze ubezpieczony?

Czy polisy, za które ciągle opłacam składkę na pewno pomogą mi w razie potrzeby? A może płacę za coś, z czego pewnie nigdy nie skorzystam? Jak zabezpieczyłem swoich bliskich na wypadek, gdyby mnie zabrakło lub nie będę mógł pracować? Czy interesy mojej firmy są należycie zabezpieczone?

Z tego rodzaju dylematami styka się każdy, kto zamierza podjąć decyzję o wyborze odpowiedniego ubezpieczenia. Ciągle rozwijana działalność, budowany latami majątek, własne życie i zdrowie oraz zabezpieczenie przyszłości są sferami wymagającymi skutecznej ochrony. Dzisiejszy rynek ubezpieczeniowy jest jednak tak bogaty, że łatwo o zagubienie w gąszczu ofert i wybór jedynie w oparciu o emocje lub nachalną reklamę, która obiecuje szybkie i rzekomo skuteczne rozwiązanie zaraz po wykręceniu numeru. Skutek tego przeważnie jest taki, że płaci się co najwyżej za złudne poczucie spokoju, ale na pewno nie jest się gotowym na każdy scenariusz, jaki może napisać życie.

parasol.jpg

Etap pierwszy - dokładna analiza potrzeb

Ubezpieczanie to proces, który można podzielić na trzy etapy. Pierwszy krok to spokojna i rzeczowa rozmowa z doradcą. Dokładne rozpoznanie potrzeb ma kluczowe znaczenie z punku widzenia doboru właściwego rozwiązania, więc warto postawić na doświadczonych i kompetentnych specjalistów. Ich wsparcie ma przede wszystkim na celu ustalenie zakresu oraz poziomu ochrony, jeśli ta ma być skuteczna. Inaczej mówiąc określić, na jakie okoliczności należy się zabezpieczyć oraz jaka wysokość odszkodowań w razie ich zajścia zaspokoi potrzeby ubezpieczonego.

Etap drugi - dobór rozwiązań

Profesjonalny doradca, dzięki swojej znajomości rynku jest w stanie w stosunkowo krótkim czasie przedstawić rozwiązania, które rekomenduje w odpowiedzi na ustalone potrzeby. Niezależnie od tego, czy zależy nam na ich kompleksowym zabezpieczeniu, czy też koncentrujemy się na jednej ze sfer (majątek, życie itp.) doradca wskaże różnice między polisami oferowanymi przez poszczególne towarzystwa oraz zasugeruje te optymalne pod względem zakresu ochrony i jej kosztów (składki). Jednak ostateczna decyzja nie będzie należała do niego.

Etap trzeci - opieka i serwis

Jej podjęcie oznacza, że odtąd osoba (lub jej organizacja) zostanie objęta ochroną jednego z towarzystw ubezpieczeniowych. Tyle, że kontakty z wielką firmą w razie zgłoszenia szkody lub reklamacją od jej decyzji zazwyczaj wiążą się z koniecznością przebijania się przez infolinię, wypełnianiem dokumentów oraz innymi, zwykle czasochłonnymi czynnościami. W takich sytuacjach zawsze można liczyć na asystę doradcy, którego rola nie może kończyć się w momencie wyboru polisy. Także w trakcie jej trwania opiekuje się on osobą lub firmą ubezpieczoną za jego pośrednictwem, pozostając z nimi na przysłowiowe dobre i złe.

ludzie.jpg

Partnerem tekstu jest Avant, największa multiagencja ubezpieczeniowa w regionie. Obecnie obsługuje ona kilka tysięcy klientów indywidualnych oraz blisko 500 przedsiębiorstw. Kilkunastoletnie doświadczenie, kompetencje doradców oraz najwyższe standardy obsługi spotkały się z uznaniem międzynarodowej grupy ERGO Hestia, która powierzyła agencji prowadzenie swojego punktu obsługi klienta w Łomży. Mieści się on przy ul. Mazowieckiej 1/4. Poradę z zakresu ubezpieczeń można tam uzyskać zupełnie bezpłatnie. Podobnie jak w dwóch pozostałych biurach agencji przy ul. Piłsudskiego 88 (biurowiec PKS) oraz ul Kolejowej 1A w Kolnie. Strona agencji:

www.avant-ubezpieczenia.pl

tekst partnerski


 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę