Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 23 listopada 2024 napisz DONOS@

Łomża na medal

Łomża Export została uhonorowana Złotym Medalem Monde Selection w Brukseli przez najstarszą międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych. Trunek z Łomży zdobył tę nagrodę już po raz trzeci w ciągu ostatnich pięciu lat: po raz pierwszy miało to miejsce w 2009 r., a po raz drugi w 2013 r. - Główna nagroda Monde Selection, uzyskana przez Łomżę Export już po raz trzeci, jest najlepszym dowodem na to, że jakość naszego flagowego produktu pozostaje niezmiennie na najwyższym światowym poziomie - mówi Maciej Ładwiński, manager marki Łomża w firmie Van Pur, do której należy łomżyński browar.

Monde Selection to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej. Niezależny instytut Monde Selection jest najstarszą międzynarodową organizacją badającą jakość produktów żywnościowych. Instytut powstał w 1961 roku w Brukseli i co roku organizuje konkurs, którego celem jest wyłonienie produktów o najwyższej jakości.  
Nagrody wręczane są laureatom podczas gali, która odbywa się za każdym razem w innym mieście europejskim. Podsumowanie tegorocznego konkursu odbędzie się 2 czerwca w Bordeaux we Francji.

Łomża jeszcze bardziej zielona
Międzynarodowy sukces Łomży Export zbiegł się w czasie z rozszerzeniem linii opakowań tego piwa na rynku krajowym. Do półlitrowej butelki bezzwrotnej i puszki dołączył właśnie zielon „bączek”. Nie jest to jedyna zmiana przygotowana przez Łomżę na początek sezonu. Cała ogólnopolska linia opakowań marki przeszła właśnie restylizację.
- Przeprowadzona zmiana miała na celu odświeżenie i uspójnienie wyglądu linii opakowań ogólnopolskich Łomży, która w dotychczasowej formie była obecna na rynku około 3 lat. - wyjaśnia Maciej Ładwiński. - Przy okazji poszerzyła się paleta produktów Łomży oferowanych w zielonej butelce - dołączyły do nich Łomża Niepasteryzowane i Łomża Niefiltrowane. Z kolei na puszkach pojawiły się wskaźniki schłodzenia. 

Od tego wszystko się zaczęło

Kolejna nowość, z którą marka Łomża wkracza w tegoroczny sezon, to Łomża Jasne Pełne. 
- Gdy w 1968 roku uruchomiono browar w Łomży, na lokalny rynek jako pierwsze trafiło piwo jasne typu lager w charakterystycznych butelkach 0,33l. Łomża Jasne Pełne nawiązuje do tamtego produktu nie tylko samym gatunkiem piwa, ale również wyglądem opakowania - będzie ono bowiem oferowane w identycznej, kultowej butelce typu „bączek”, z którą od lat kojarzona jest marka Łomża – wyjaśnia Maciej Ładwiński.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę