środa, 14 listopada 2018 napisz DONOS@

„Śmiech to zdrowie”

Opłata w wysokości jednej złotówki za możliwość skorzystania z toalety w biurowców urzędu wojewódzkiego okazała się primaaprilisowym żartem. Na razie nie wiadomo, kto go zrobił. Urzędnicy z miejskiego ratusza jeszcze wczoraj wezwali na wyjaśnienia firmę, która w imieniu prezydenta administruje biurowcem przejętym, nomen omen w Prima aprilis, w zarząd prezydenta Łomży. Jej właścicielka interweniowała u nas zapewniając, że żadnych takich opłat nie wprowadzała i wprowadzać nie będzie, bo poza tym co otrzymuje z ratusza z biurowca nie może czerpać żadnych innych korzyści.

Biurowiec dawnego urzędu wojewódzkiego przy ul. Nowej 2
Biurowiec dawnego urzędu wojewódzkiego przy ul. Nowej 2

Zdaniem profesora Bohdana Dziemidoka, filozofa, etyka, teoretyka sztuki ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie Polacy potrafią być dowcipni, ale nie każdy, kto jest dowcipny, ma poczucie humoru. Generalnie śmiejemy się z tych, których określamy mianem „oni”. Nie bardzo potrafimy natomiast śmiać się z siebie.
- Śmiejemy się, bo rozbawia nas coś, co uważamy za odbiegające od naszych przyzwyczajeń, zaskakujące, niezwykłe, ale zarazem niestanowiące dla nas zagrożenia – mówił profesor w wywiadzie pt. „Śmiech to zdrowie” jaki kilka lat temu ukazał się na łamach „Przeglądu”.  - Powodem do śmiechu może być niezręczność, niefortunność, przesada, a także to, co jest niezgodne z poczuciem normalności właściwym danej kulturze czy grupie społecznej.

181019011825.gif

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę