sobota, 17 listopada 2018 napisz DONOS@

Działki nad bulwarami znowu nikt nie chciał

Nie udał się kolejny przetarg na sprzedaż miejskiej działki położonej przy ul. Rybaki 19. Położona tuż nad nowymi nadnarwiańskimi bulwarami i portem rzecznym działka już od kilku lat nie może znaleźć nabywcy. Wystarczającą zachętę nie było ani dopuszczenie na niej budowy bloków, ani znaczące obniżenie ceny. Planowany na dziś przetarg na jej sprzedaż nie odbył się, bo znowu nikt nie wpłacił wadium.

Bulwary nad Narwią. A nad nimi pusta działka, której od lat nie może sprzedać Łomża. (fot. Adam Babiel)
Bulwary nad Narwią. A nad nimi pusta działka, której od lat nie może sprzedać Łomża. (fot. Adam Babiel)

Działka ma ok. 9 tys m.kw. i jest ładnie położona. Pierwsze przetargi na nią odbywały się jeszcze w 2010 roku. Przez kilka kolejny lat miasto stawiało warunek aby nabywca zbudował tu hotel ze SPA. Prezydent Mieczysław Czerniawski w poszukiwaniu hotelowych inwestorów udał się nawet do Chin, ale mimo sianej nadziei nic z tego nie wyszło. 
Międzyczasie nad Narwią powstały bulwary i port rzeczny, a w ubiegłym roku władze odpuściły z hotelem godząc się na realizację na tej działce także obiektów z funkcją mieszkaniową, czyli bloków. Niemniej mimo trzech przetargów i znacznemu obniżeniu ceny z 1,75 mln zł (netto) do 1,48 ml zł (netto) działka nie znalazła chętnego nabywcy. Jak przekazuje Łukasz Czech z ratusza planowany na dziś przetarg na jej sprzedaż nie odbył się, bo nikt nie wpłacił wadium.

181019011825.gif

 
181116110919.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę