czwartek, 22 listopada 2018 napisz DONOS@

Tanio, taniej... jeszcze taniej

Jest duża – ma ok. 9 tys m.kw., ładnie położona – nad Narwią, tuż przy porcie rzecznym i bulwarach, i można na niej zbudować nawet trzy bloki. Ma jednak jeden feler – od lat nie można jej sprzedać. Miasto ogłosiło już trzeci w tym roku przetarg na zbycie działki przy ul. Rybaki 19. I po raz kolejny obniżono cenę. Tym razem o blisko sto tysięcy złotych. To oznacza, że jej wycena w tym roku spadła o 15%.

Bulwary z przedmiotową działką (fot. Adam Babiel)
Bulwary z przedmiotową działką (fot. Adam Babiel)

Pierwsze przetargi na oddanie działki przy ul. Rybaki 19 odbywały się jeszcze w 2010 roku. Wówczas jednak miasto chciało działkę oddać w użytkowanie wieczyste ale tylko pod budowę hotelu ze SPA Choć zmieniły się władze miasta, obniżano cenę, a prezydent Mieczysław Czerniawski w poszukiwaniu hotelowych inwestorów udał się nawet do Chin, nic z tego nie wyszło. W tym roku miasto dopuściło realizację na działce także obiektów z funkcją mieszkaniową, czyli bloków.  Póki co na niewiele to się zdało. Dwa kolejne przetargi w czerwcu I we wrześniu, choć obniżano cenę – początkowo było to 1 748 286 zł netto, później  mln 573 tys. 450 zł netto, też zakończyły się fiaskiem. Teraz po raz kolejny działkę przeceniono do 1 mln 486 tys zł netto. Czy to wystarczy aby działkę sprzedać? - okaże się to dopiero pod koniec stycznia 2014 roku, bo wówczas ma odbyć się publiczna licytacja na której działka nad bulwarami będzie wystawiona na sprzedaż.


 
181116110919.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę