Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Łomża Google eMiasto (do 100 tys.)

Główne zdjęcie
źródło: Internetowa Rewolucja bez Granic, Google dane za 2012 rok

Najbardziej „internetowym” miastem w województwie podlaskim pod względem aktywności małych i średnich przedsiębiorców w sieci została Łomża. Miasto jako 1 z 16 miast w Polsce liczących poniżej 100 tys. mieszkańców zyskała nagrodę Google eMiasta. Jej celem jest podkreślenie roli, jaką pełni dziś internet w prowadzeniu działalności biznesowej.

Zaledwie połowa małych i średnich firm w Polsce posiada stronę internetową. Jeszcze mniej przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet lub prowadzi działania promocyjne w sieci. Również niewielu z nich postrzega internet jako narzędzie ekspansji zagranicznej. Dlatego w 2013 roku, poza kontynuacją projektu pod hasłem Internetowa Rewolucja bez Granic, Google zdecydował się na uhonorowanie tych miast, które mogą być wzorem dla innych w obszarze przedsiębiorczości online. Badanie Google eMiasta przeprowadzono w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców we wszystkich województwach w Polsce, mierząc poziom aktywności w internecie lokalnych firm z sektora MŚP. Kryteria uwzględnione w badaniu to m.in. posiadanie własnej strony internetowej, również w wersji na urządzenia mobilne (np. smartfony, tablety), prowadzenie działań sprzedażowych za pośrednictwem sklepu internetowego, prowadzenie działań reklamowych w internecie, posiadanie własnego bloga czy obecność w serwisach społecznościowych. Na podstawie odpowiedzi uzyskanych od przedsiębiorców stworzono ranking eMiast. Te, które uzyskały najwyższą łączną punktację i, tym samym, znalazły się na pierwszym miejscu w rankingu, otrzymają nagrodę i tytuł eMiasta. W województwie podlaskim to Łomża. Nagrodę wręczono w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę