czwartek, 17 października 2019 napisz DONOS@

Połowa wygranej należy się rodzinie ciężko chorych chłopców

Sąd Apelacyjny w Białymstoku utrzymał w mocy, w zakresie kwoty, orzeczenie Sądu Okręgowego w Łomży, który uznał, że ubiegłoroczną wygraną z teleturnieju „Milion od zaraz” należy podzielić po połowie pomiędzy lekarza, który do programu się zgłosił, i doproszoną przez niego rodzinę ciężko chorych dzieci. Razem wygrali wówczas ponad 300 tys zł, ale później pokłócili się o podział pieniędzy. Lekarz, Henryk K., rodzinie chorych chłopców przekazał tylko 50 tys zł, dlatego ci skierowali sprawę do sądu.

Jesteśmy zadowoleni z tego wyroku - mówili rodzice chłopców po ogłoszeniu wyroku przez łomżyński sąd.
Jesteśmy zadowoleni z tego wyroku - mówili rodzice chłopców po ogłoszeniu wyroku przez łomżyński sąd.

Rozpatrujący sprawę Sąd Okręgowy w Łomży uznał, że skoro nie można ustalić, czy i na ile przed programem umówili się lekarz i rodzice chorych chłopców, to w wygranej „mieli równe udziały”. Dlatego – doliczając wcześniej wpłacone przez lekarza 50 tys. zł – zasądził zapłatę na rzecz powodów 100 tys. zł z odsetkami. 
Od tego wyroku odwołał się jednak lekarz. W swojej apelacji wskazał na szereg uchybień procesowych, które - w jego ocenie miały miejsce. Chciał uchylenia wyroku o podziale nagrody i oddalenia powództwa w całości. Dziś sprawą zajął się Sąd Apelacyjny w Białymstoku, który podtrzymał ustalenia łomżyńskiego sądu. Orzeczenie jest już prawomocne.

191007024330.png

 
190904015236.gif
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę