Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 26 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Kampania ziemniaczana wystartowała

Około 160 tysięcy ton ziemniaków zamierza skupić w ciągu najbliższy trzech miesięcy łomżyński Pepees. Pierwsze dostawy już dotarły do zakładu znajdującego się przy ul. Poznańskiej. - Trudno już w tej chwili przesądzać jak udana będzie tegoroczna kampania, ale pogoda sprzyja i jesteśmy dobrej myśli – mówi Wojciech Faszczewski, prezes Pepees. – Z pierwszych dostaw wynika, że można się spodziewać wyższej zawartości skrobi w bulwach niż w poprzednich latach.

Kampania ziemniaczana w Łomży będzie trwała do początku grudnia. W tym czasie przedsiębiorstwo zamierza pozyskać około 160 tysięcy ton ziemniaków, które zostaną przetworzone na szlachetną skrobię ziemniaczaną i jej poszukiwane na rynku pochodne, jak np. różne odmiany maltodekstryny. Podobnie jak w poprzednich latach ziemniaki jadą do Pepees przede wszystkim z województwa podlaskiego i mazowieckiego. Podobna w stosunku do lat poprzednich pozostała także liczba umów kontraktacyjnych. 
- Finansowych szczegółów naszych umów handlowych oczywiście nie będziemy zdradzać, ale myślę, że na dosyć burzliwych ostatnio rynkach produktów rolnych, pozostajemy jednym z bardziej stabilnych i przewidywalnych partnerów dla rolników – podkreśla prezes Wojciech Faszczewski. 

Pepees podaje, że główne elementy kampanii nie zmieniły się od ubiegłego roku. Utrzymane zostały przede wszystkim rozwiązania, które tak dobrze sprawdziły się w ostatnich latach, czyli np. przyjmowanie ziemniaków o każdej porze dnia i nocy, by przywożący nie musieli oczekiwać w kolejkach.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę